![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De man verzamelde 13 parkeerboetes waarbij hij op fietspaden parkeerde en meer van dat fraais. Als uitleg vertelde de man dat hij weinig tijd had en tijd geld kost. De rechter had daar geen oren naar en veroordeelde de eigenaar van de BMW 730d tot 440 Euro boete, een rijverbod van 4 maand en bovendien mag hij ook zijn theoretisch en praktisch rij examen opnieuw doen.
Wat vindt u van deze straf? Laatst gewijzigd door Blue Sky : 18 november 2011 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die bewust de regels naast zich neerlegt (met de uitvlucht dat het hem te veel geld kost) mag wel eens goed op de vingers getikt worden.
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik rij al 18 jaar 20.000 km per jaar en er heeft nog nooit iemand mijn rijbewijs gevraagd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Be heeft me al sinds 1981 niemand mijn rijbewijs gevraagd.
Dat is 30 jaar ! ![]()
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: achteraf bekeken... mja, als ge braaf de regels opvolgt, zult ge inderdaad zo goed als nooit controle hebben.
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 november 2011 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ik heb godverdomme een paar weken geleden een alcoholcontrole gehad waarbij de agent het niet nodig vond identiteit / rijbewijs / autopapieren te controleren ... hallucinant. klojo's.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De geldboete mocht wat hoger, vind ik.
Ja, twee vliegen in één klap hé: 11.3 miljard is niet niks, en dat manneke moet toch eens leren wat mag en niet mag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Op fietspaden parkeren is inderdaad niet bevorderlijk.
Auto doet er niet toe. Boete ok. Examen is erover. Bij 2e herhaling zou ik hem nog steeds geen examen geven. Pas bij 3e zou ik examen geven.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de kans is groot dat op het examen er iets tussenzit dat je moet antwoorden dat het verboden is te parkeren op een fietspad .... en daarom is het te doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En indieniet geslaagd ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Eindelijk eens een fatsoenlijke straf. Welke rechter was het?
Ik denk dat je minder krijgt als je dronken iemand dood rijdt. (2weken rijverbod en een boete van een paar honderd euro.) |
![]() |
![]() |