![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu nog auto's met spiegelend glas in de ramen verbieden en ik voel me weer helemaal veilig op straat. ![]() Laatst gewijzigd door Piero : 27 januari 2012 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Doe dat vraagteken maar weg..het is in de sjakos..hiep hiep hoera...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Mooie zaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar bovenop voel ik nog zwaarder medelijden met jonge hedendaagse dames in minirok of andere zomerse kledij, die bespuwd worden en woorden als "hoer" naar het hoofd geslingerd krijgen, in Molenbeek en andere plaatsen. Zoals beschreven door een Vlaams parlementslid van Groen, toen ze nog een uitroepteken mochten hanteren. Wat zou je mij adviseren: mij aanpassen misschien ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we weer een stukje van onze vrijheid dienen op te geven door een wet te stemmen waar we een mogelijkheid zagen om heimelijk één bepaald phenomeen te stopppen dat ons niet aanstond ? Dat we onszelf weer wat onveiliger moeten gaan voelen bij mensen wiens gelaat niet metee zichtbaar of herkenbaar is ? Dat we weldra gedoemd zijn een hoop onzinnige uitzonderingsmaatregelen op te gaan tekenen daar waar mensen ( arbeiders bv ) niet anders kunnen dan deels of geheel onherkenbaar rond te lopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Zoeven zag ik er nog een op TV, in "de wandeling", een herhaling. http://dewandeling.kro.nl/seizoenen/...en/10-12-2010/ Shaista Khan uit Pakistan draagt al zes jaar een niqaab. Haar moeder zei nog: "kind, zou je dat nu wel doen?" Maar ze deed het toch, om God te eren. Ze is inmiddels getrouwd, heeft kinderen en draagt thuis gewone kleren en het haar los, make-up en lingerie. Op straat wordt ze bespot en lastig gevallen. Wij hoeven niets te doen, de regering waakt over ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
In elk geval de ramen voorin.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij bent de Ware... dat moet wel daar je net zo egocentrisch bent als God Laatst gewijzigd door praha : 28 januari 2012 om 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie vraag, héle goeie vraag!
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Nu lopen inbrekers nog de kans beboet te worden bij het dragen van een bivakmuts. Waar gaat dat allemaal naartoe. Dat is toch niet redelijk meer, dat ze die minderheidsgroep zo viseren.
Laatst gewijzigd door Kasumi : 28 januari 2012 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bankovervallers zijn, gelukkig maar, ook een minderheidsgroep en mogen dat ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Tja,
ik mag dus officieel niet meer in Nederland. Gezien ik er steeds met de motor kom en niet beschik over een open helm (enkele een integraalhelm) zal ik dus naar andere landen moeten reizen.