Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 januari 2012, 14:04   #1
Effect
Minister-President

Standaard Waarom hebben belgicisten zoveel dubbelnicks nodig op dit forum?

We weten wie ze zijn, uit een bepaalde windstreek, met 4 miljoen (de walen?) en vormen een "systeem", komen uit een bepaalde provincie (andere windstreek?) en zijn allen lid van een partij met exact 2 leden. Bovendien zijn hun posts onderling niet te onderscheiden.

Aan de andere kant heb ik niet echt de indruk dat er Vlaams-Nationalisten zijn met overduidelijke dubbelnicks. Zelfs wanneer ze dezelfde meningen hebben, is een overduidelijk verschil in argumentatievorm waar te nemen, iets wat dubbelnicks typisch niet kunnen.

De vraag is dus, waarom zijn de tientallen actieve vlaams-nationalisten overduidelijk verschillende personen, en waarom valt het zo hard op dat een handvol belgicistisch-nationalistische nicks door 1 persoon bestuurd worden? En waarom is dit nodig?

Laatst gewijzigd door Effect : 29 januari 2012 om 14:05.
Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 14:18   #2
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
We weten wie ze zijn, uit een bepaalde windstreek, met 4 miljoen (de walen?) en vormen een "systeem", komen uit een bepaalde provincie (andere windstreek?) en zijn allen lid van een partij met exact 2 leden. Bovendien zijn hun posts onderling niet te onderscheiden.

Aan de andere kant heb ik niet echt de indruk dat er Vlaams-Nationalisten zijn met overduidelijke dubbelnicks. Zelfs wanneer ze dezelfde meningen hebben, is een overduidelijk verschil in argumentatievorm waar te nemen, iets wat dubbelnicks typisch niet kunnen.

De vraag is dus, waarom zijn de tientallen actieve vlaams-nationalisten overduidelijk verschillende personen, en waarom valt het zo hard op dat een handvol belgicistisch-nationalistische nicks door 1 persoon bestuurd worden? En waarom is dit nodig?
Voor mijn part mogen ze de dubbelnicks afschaffen. Ik weet namelijk graag tegen wie ik praat. Bijvoorbeeld System en Het Oosten zijn een dubbelnick. Als je weet dat er dezelfde persoon achter steekt, dan is het ook gemakkelijker om er mee te discussiëren. Sowieso kan je niet onthouden wat er onder de ene dubbelnick en onder de andere dubbelnick is gepost.
Andere dubbelnicks verhogen dan weer het troll gehalte. Illuminatus bijvoorbeeld.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 14:34   #3
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik vermoed dat sommige belgicisten van mening zijn dat zij hun doctrine hier onder diverse forumnamen moeten kond maken teneinde de indruk te wekken dat ze met velen zijn.

Anders dan de enkele hier aanwezige voorstanders van het voortbestaan van België, wier mening niet steeds geheel van de redelijkheid afwijkt, zijn belgicisten makkelijk te herkennen om het feit dat zij zich steeds uitputten in het gelijk willen krijgen, ook al hebben ze overduidelijk geen gelijk, en vooral om het totaal gebrek aan wellevendheid dat uit hun bijdragen blijkt.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat mensen hun frustraties publiekelijk kunnen uiten, zelfs op een domme en onbeschofte wijze. Maar het is duidelijk dat dit de kwaliteit van onderhavig discussieplatform fel aantast, en dikwijls elke potentieel interessante uitwisseling van meningen in de kiem smoort.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 januari 2012 om 14:35.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 15:16   #4
stuyckp
Banneling

Standaard

En van wie is Illuminatos dan de dubbelnick ?
Ik zie niet direct overeenkomsten met iemand anders. Hij gooit er wel duidelijk een schepje bovenop, een rem staat er niet op. Fatsoen ook niet.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 15:19   #5
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
En van wie is Illuminatos dan de dubbelnick ?
Ik zie niet direct overeenkomsten met iemand anders. Hij gooit er wel duidelijk een schepje bovenop, een rem staat er niet op. Fatsoen ook niet.
Er zijn natuurlijk nog een hoopje andere zielige provocateurs, a la Sarkozy, Duc D'enghien, Aynerand, ...
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 15:25   #6
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Er zijn natuurlijk nog een hoopje andere zielige provocateurs, a la Sarkozy, Duc D'enghien, Aynerand, ...
De Brabander is er ook zo eentje.
Oud 29 januari 2012, 15:28   #7
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Deze jankdraad hoort thuis in k&k.
Oud 29 januari 2012, 15:35   #8
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Deze jankdraad hoort thuis in k&k.
Wie is er aan het janken, ze halen hun slag toch niet thuis.
Oud 29 januari 2012, 15:37   #9
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Wie is er aan het janken, ze halen hun slag toch niet thuis.
Wat hebben belgicistische trollen met "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" te maken?
Oud 29 januari 2012, 15:39   #10
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat hebben belgicistische trollen met "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" te maken?
Zowat geen enkele draad heeft nog met regeringsvorming te maken daar die al lang gevormd is. Maar binnen een paar maanden is die misschien terug relevant.
Als ze deze afsluiten verschuift alles naar binnenland zeker ?
Oud 29 januari 2012, 15:41   #11
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Zowat geen enkele draad heeft nog met regeringsvorming te maken daar die al lang gevormd is. Maar binnen een paar maanden is die misschien terug relevant.
Als ze deze afsluiten verschuift alles naar binnenland zeker ?
De andere draden gaan op zn minst nog over 'de politiek'. Deze draad is een jankdraad geopend om nog wat te zagen over belgicistische trollen. De draadstarter opent de laatste tijd wel meer troldraden, heb ik gemerkt.

Hup, deze jankdraad richting k&k. Daar waar de draad thuishoort.
Oud 29 januari 2012, 15:43   #12
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar hoor ik Stuyckp & Co niets over zeggen. Verwonderlijk? Helem�*�*l niet.

Troldraden mogen volgen deze partijslaafjes op voorwaarde (een voorwaarde sine qua non) nochtans dat de starters van deze troldraden de juiste politieke gezindheid hebben.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 15:47   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik vermoed dat sommige belgicisten van mening zijn dat zij hun doctrine hier onder diverse forumnamen moeten kond maken teneinde de indruk te wekken dat ze met velen zijn.

Anders dan de enkele hier aanwezige voorstanders van het voortbestaan van België, wier mening niet steeds geheel van de redelijkheid afwijkt, zijn belgicisten makkelijk te herkennen om het feit dat zij zich steeds uitputten in het gelijk willen krijgen, ook al hebben ze overduidelijk geen gelijk, en vooral om het totaal gebrek aan wellevendheid dat uit hun bijdragen blijkt.

Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat mensen hun frustraties publiekelijk kunnen uiten, zelfs op een domme en onbeschofte wijze. Maar het is duidelijk dat dit de kwaliteit van onderhavig discussieplatform fel aantast, en dikwijls elke potentieel interessante uitwisseling van meningen in de kiem smoort.

De harde waarheid!
Oud 29 januari 2012, 15:50   #14
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht

De harde waarheid!
U kunt het weten E.Gidius.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 15:59   #15
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
U kunt het weten E.Gidius.
Ik ben dus E. Gidius?

Dan moet jij maar eens laten weten aan E. Gidius dat hij in feite Quercus is. Benieuwd naar zijn reactie.

Dit is van uwentwege een kinderachtige reactie, louter uit frustratie omdat je jezelf per ongeluk hebt verraden. Wat een sufferd!

Laatst gewijzigd door quercus : 29 januari 2012 om 16:00.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 16:01   #16
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Daar hoor ik Stuyckp & Co niets over zeggen. Verwonderlijk? Helem�*�*l niet.

Troldraden mogen volgen deze partijslaafjes op voorwaarde (een voorwaarde sine qua non) nochtans dat de starters van deze troldraden de juiste politieke gezindheid hebben.
Nog steeds niet bekomen van het feit dat ik u betrapt heb op een leugen dat u mij hier nu moet viseren ?
Lees trouwens eens wat ik hierboven heb gepost. En ik heb nog nooit geklaagd over een draad die u hebt geopend.
Oud 29 januari 2012, 16:03   #17
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat het die Belgicistische trol/len is/zijn zekers die het niet kunnen nalaten elke dag een N-VA bashing draad te starten in "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming"?
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2012, 16:07   #18
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Dat het die Belgicistische trol/len is/zijn zekers die het niet kunnen nalaten elke dag een N-VA bashing draad te starten in "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming"?
Ik merk op dat er één forummer is die draden opent met de bedoeling de N-VA te bashen.

Kijk fonne, van mijn part opent ge hier draden die je wilt. Deze draad en de inhoud daarvan hoort hier niet thuis. Ik zou bijna durven zeggen dat de draadstarter zelf aan het trollen is door een draad te openen die hier niet thuishoort met de bedoeling mensen op te zetten tegen anderen.
Oud 29 januari 2012, 16:14   #19
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om zich te verstoppen voor de Orangisten blijkbaar.. ?
Oud 29 januari 2012, 16:31   #20
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Sommige mensen nemen dit forum veel te serieus.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be