![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20120127_153
Het niet-gesplitste BHV zal voor de zomer grondwettelijk worden. Bijgevolg is de #1 eis van Vlaanderen vierkant genegeerd en permanent geklasseerd. Uiteraard in ruil voor (veel) geld en grond en de opbouw van de discriminaties voor het nederlands.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 27 januari 2012 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik hoop dat alle eisen van uw belachelijke en petieterige sekte zo snel mogelijk gekelderd of getorpedeerd worden.
![]()
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Splitsing of niet door door de massale bevolkingstoename in Brussel zullen er de komende jaren nog heel wat Brusselaars en ex pats naar de rand verhuizen. Dus leer er maar me leven dat in heel wat randgemeenten de meerderheid anderstalig zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Nu splitst men BHV en 't is weer niet goed voor VB en NVA. Wat willen die mensen eigenlijk nog meer?
Laatst gewijzigd door bartelx : 27 januari 2012 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte reden dat ze tegen zijn is omdat ze anders niets meer hebben om tegen te kunnen zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is altijd Belgie nog dat kapot moet.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop het samen met belgië
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Petieterig? minder dan 1%? Belachelijk? Belgicisme? Excuseer maar ik stem geen BUB. Die "sekte" waarnaar u refereert, wordt gesteund door bijna 40% van de Vlaamse bevolking volgens de laatste peilingen. Het is alleszins niet "mijn" sekte daar ik van geen enkele partij lid ben, nu niet, nooit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() U vat de "ideologie" van uw fascistisch clubke goed samen. De dikke zal content zijn.
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Tuurlijk, eerst de gebiedsroof en discriminatie in de grondwet betonneren!! De rest is niet zo belangerijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() De ultieme natte droom van de walen lijkt werkelijkheid te worden: De eenmaking van de provincie Brabant onder de waalse haan. Wie nog steeds gelooft in deze namaak-splitsing gelooft is nog dommer dan ik dacht. De ultieme discriminatie binnen ons land en de CGKR doet alsof zijn neus bloed. Di snupo lacht in zijn vuistje.
Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk ook kan
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 27 januari 2012 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
*) 80% van de vlaamse partijen heeft confederalisme of meer in zijn programma, geen enkele partij met vertegenwoordigers verkondigt unitarisme.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 27 januari 2012 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() [quote=Maikel Joosten;5959236]De ultieme natte droom van de walen lijkt werkelijkheid te worden: De eenmaking van de provincie Brabant onder de waalse haan. Wie nog steeds gelooft in deze namaak-splitsing gelooft is nog dommer dan ik dacht. De ultieme discriminatie binnen ons land en de CGKR doet alsof zijn neus bloed. Di snupo lacht in zijn vuistje.
Kijk velen hebben het steeds over Di Rupette en Vaseline : het is duidelijk wat men hier tracht te insinueren ![]() Maar eigenlijk is het DI RUPO die de Vlamingskes serieus aan het enculeren is ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() [quote=Illuminatus;5959501]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Jean Luc Dehaene? Waarschijnlijk wel ja.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein Laatst gewijzigd door AsGardSGO : 27 januari 2012 om 22:15. |
![]() |
![]() |