![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...rouwen_Muyters
Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 januari 2012 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen dat het Vlaams Belang door deze motie in het Vlaams parlement aan het beleid komt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar de hoop bij Vive om het Cordon te doorbreken. NIet omwille van het feit dat dit anti democratisch is, maar omwille van het feit dat het Vlaams Belang de Vlaamse ontvoogding meer in de weg staat dan wat anders.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och och, waarvoor al die heibel en ammehoela? Nu is het een regeringslid van N-VA. De vorige maal was het de Stevaert-creatuur Lieten die "stoute mails" had verstuurd. En werd "toffe ministerpost" ook al eens niet betrapt op het versturen van compromitterende mails? Jawel! Want toen kwam tot uiting hoezeer de SPa nog steeds "advies" gaat vragen bij de grote broer PS.
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het VB er niet was geweest dan was Vlaanderen allang onafhankelijk geweest... ![]() Herinner u de VU? dat waren zwartzakken die de onafhankelijkheid van Vlaanderen tegenhielden voor het VB bestond. Worden jullie dat Belgische liedje niet stilaan beu?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ach, dat is al zeker de vijfde keer dat dat carton sanitair doorbroken wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schrik voor wat ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Ik zou liever zien dat 1 van de tradito's een bocht van 180 graden neemt en de staatshervorming niet meer wilt steunen. Maarja dat zal wel utopie blijven zeker?
Laatst gewijzigd door matthias999 : 18 januari 2012 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is een motie van wantrouwen die uitgaat van drie partijen, zij tekenden samen. open vld, groen en LDD. Marino Keulen en Sas van Rouveroij voor de liberalen, Hermes Sanctorum en Filip Watteeuw voor de groenen en Ivan Sabbe + Lode Vereeck voor LDD. Zij tekenden hiervoor. Niemand anders. Het vlaams blok diende een gelijkaardige motie in, wat uiteraard haar recht is. Ze doen maar. Er is dus geen gezamenlijk initiatief, in tegenstelling tot wat jij hier beweert. Niemand breekt het cordon sanitaire, en ik vraag me trouwens af waarom jouw veronderstelling je zo vrolijk maakt : is de n-va plots geen onderschrijver meer van het cordon ? Dat zou interessant nieuws zijn ! Benieuwd of de partijmandatarissen of medewerkers van n-va even blij zijn als jij en of ze ook jouw analyse delen. Vrijevlaming ? http://www.vld.be/?type=nieuws&id=1&pageid=51631 http://www.ldd.be/nl/oppositie-dient...yters-3337.htm http://www.destandaard.be/artikel/de...MF20120118_139 edit : ik heb geen link naar het nieuws van de derde partij (groen) kunnen posten gezien hier nog niks over te lezen is op hun website. Die mensen onthaasten graag ![]() Laatst gewijzigd door peter1962 : 18 januari 2012 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 januari 2012 om 19:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Waarom zouden ze samen ipv afzonderlijk moeten reageren?
Het is niet regeren, het is reageren. Dat kan perfect afzonderlijk in de oppositie ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 18 januari 2012 om 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen zijn eigen mening, maar ik vind het vreemd dat een uitgesproken sympathisant van n-va zich vrolijk maakt over een veronderstelde doorbreking van het cordon, en dan nog als het inhoudelijk gaat over een initiatief van de oppositie om een n-va minister tot ontslag te dwingen. ![]() Op je reactie dat Philip Dewinter te laat was kan ik niet ingaan omdat ik het debat niet gezien heb. Hoedanook, het is totaal ongeloofwaardig dat deze drie partijen hun motie zouden willen laten ondertekenen door een blokker. Dat is wishful thinking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN