![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Voor mensen met kanker lijkt me dit een zeer interessant onderwerp, of kennissen die met deze ziekte worstelen .Ik snap niet waarom er nog geen medische hulp beschikbaar is hiernaartoe . De bewijzen zijn er . Maar de regering wereldwijd ontkent het . http://www.argusoog.org/2010/08/cannabis-doodt-kanker/ Laatst gewijzigd door LegaliseerCannabis : 15 december 2010 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En waarom zou men zoiets verborgen willen houden?
Iedereen heeft immers wel iemand in de familie met kanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Staatssecretaris
|
![]() Super. Deze quote is onbetaalbaar, bedankt voor de link
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=FO2imArmYCk
hopelijk geeft je dit meer overtuiging ![]() waarom omdat het een drugs is , en misbruikt kan worden indien deze informatie uitkomt.Cannabis is heel zijn leven slecht afgestempeld geweest vroeger zijden mensen dat je kanker kreeg van cannabis . Nu komt de waarheid boven de geneeskrachtige werking van cannabis werkt averrechts het is de veilige manier van chemo en al die zware curen .. maar onuitgewerkt en pas ondekt '' zeggen ze '' maar als ze het al 36 jaar wisten , vind ik dat ze veel levens en mensen die pijn lijden op een gedachten mogen zetten. het bestanddeel in cannabis wat gebruikt word voor bestrijding heeft geen na effecten...Dus zouden al die chemo's en curen verdwijnen .. of toch fel verminderen. Kies jij maar wat je wil ... chemo of af en toe zonder bij effecten het bestanddeel gebruiken .MIJN keuze is snel gemaakt Laatst gewijzigd door LegaliseerCannabis : 15 december 2010 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Cannabis wordt nochtans toch al veel gebruikt voor medische toepassingen? In de VS staan in sommige staten zelfs automaten. En ook bij ons kan men het verkrijgen als pijnstiller (bij slepende ziektes). En kan je verzekeren, die medische boel is niet slecht.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 15 december 2010 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Twee vrienden van mij zijn overleden aan de gevolgen van hash en/ofweed roken:
1x longkanker oud 42 jaar 1x hersenbloeding, 52 jaar, in een speciaal cannabisafkickcentrum. Verder ken ik nogal wat kennissen van vroeger die dankzij die troep nu leven in de laagste versnelling. Traag van begrip en hun motoriek, schimmen van wat zij ooit waren. Ze hebben zelfs geluk gehad, want velen zijn er psychotisch van geworden. Dat hash en weed onschuldig zijn is de grootste leugen betreffende drugsgebruik. Ikzelf heb ook een tijd geblowd, behalve een hekel aan reggae heb ik er gelukkig niets aan overgehouden. Een verslavingsarts verzekerde mij dat zuivere heroine wel verslavender is, maar dat je erg best oud mee kunt worden. Meeste junks gaan dood door de versnijdingsmiddelen. Ook voorspelde hij een golf van longkanker, want blowen doe volop op je longen en weed bevat bestandsdelen die 30 keer gevaarlijker zijn voor de longen dan gewone tabak. Twee of drie glazen rode wijn is veel beter. En geen onzin verkopen hier. En gelukkig gaat nog onder dit kabinet het gedoogbeleid eraan in Nederland. Dope sucks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() cannabis is bruikbaar voor veel verschillende ziekten zoals multiple sclerose (MS)
dit is al bewezen dat dit een goed middel is en in amerika gebruiken over de helft van de patiënten een vorm van cannabis.Maar ja wij zijn Amerika niet he ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() gezellig we hebben hier met een extremist te maken die het beter weet dan dokters
![]() Mijn medeleven voor je vrienden. Maar van cannabis krijg je geen hersenbloeding ... geef me de bewijzen en je hebt gelijk. Weed roken is een eigen keuze .. je kan weed onschadelijk (verdampen), eten drinken, het bestaat zelfs in vormen van ijs .MAAR ik heb hier hier over de medische kwesties niet het gebruik van de normale persoon , en dat zijn 2 aparte dingen . En sorry hoor je bent echt niet bekent met cannabis neem het aan ik zoek op wat ik zeg ... ik baseer me op wetenschappelijke studies en niet dingen die ik meemaak in mijn leven. Ook voorspelde hij een golf van longkanker, want blowen doe volop op je longen en weed bevat bestandsdelen die 30 keer gevaarlijker zijn voor de longen dan gewone tabak. je spreekt van dat ik onzin verkondig !!! .Sorry maar ga eens opzoeken tabak met wiet vergelijkende studies.. daarmee ben je wel effe stil denk ik .Je spreekt je mening uit en zegt dat ik onzin verkondig ..bewijs het dan ook maar. En dat jou vrienden uitzien gelijk zombies of what ever is hun keuze .. ik ken ook mijn vrienden die alleen cannabis roken geen alcohol of andere drugs gebruiken.. je zou het nooit zeggen dat ze drugs aanraken als je ze ziet.Het is gewoon een kwestie met hoe je er zelf mee omgaat. Citaat:
Laatst gewijzigd door LegaliseerCannabis : 15 december 2010 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geen vrienden verloren aan drank? Want ik ken er meer dan twee. En toch laat men drank in al zijn glorie toe. Men verhemelt het zelfs dankzij de infomercials. Ik heb het talloze zaken zien kapotmaken. Maar neen, wijn is gezond. Dat andere mensen zich niet kunnen controleren wordt er maar bij genomen. Maar als mensen zich niet kunnen controleren op softdrugs ... oeh, dan moet alles van de markt. Heeft alcohol dan een dusdanige medische werking? Neen. Die van cannabis ligt er ver boven. Je hoeft het trouwens niet te roken, kan prima in een cake geplaatst worden. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 15 december 2010 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je kan er wel teelbal en longkanker van krijgen. http://www.independent.co.uk/life-st...r-1604487.html http://www.abc.net.au/health/thepuls...21/2168648.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 15 december 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tijden van rustig blowende hippies zijn voorbij, nu wordt er vooral stevig gedronken en daarbij eroverheen stevig geblowd. Een funeste combinatie. Als je eenmaal verslaafd ben aan cannabis is afkicken nog moeilijker dan de zwaarste alcoholist. Duren de afkickverschijnselen bij alcohol max een half jaar met de eerste dagen de zwaarste periode. Bij cannabis kan dat wel vijf jaar duren, je komt er in weze nooit meer echt van af. Symptomen Het gebruik van cannabis kan zowel lichamelijk als psychisch schadelijk zijn. Je loopt door cannabisgebruik meer risico op: Luchtwegaandoeningen Long-, mond-, en keelkanker Vergeetachtigheid Achterstand in emotionele ontwikkeling (vooral bij jongeren) Concentratiestoornissen Schizofrenie of depressie http://www.jellinekminnesota.com/nl/...FQdB3godOljyqQ Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 15 december 2010 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En de mensen die cannabis misbruiken als drug zijn in mijn ogen even dom als de idioten die op geneesmiddelen trippen. Hoe dit een reden zou moeten zijn om een kwalijke en schadelijke drug te legaliseren is mij wel een beetje duister.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hier toch mijn bedenkingen bij. Waarom zouden ze dat verborgen willen houden? Mijn huisarts zijn eigen zoon is spijtig genoeg op 19-jarige leeftijd aan kanker overleden. Moest dit idd onder artsen geweten zijn dat cannabis kanker geneest, zou mijn huisarts dit toch zeker voorgeschreven/laten voorschrijven hebben? Die arts heeft echt alles geprobeerd om z'n kind te (laten) genezen. En dan lees je hier zulke dingen...voor mij toch eerst bewijzen hoor. En liefst méér dan één.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Legaliseer alles: coke, weed, XTC... er is al genoeg betutteling door de staat. Wie zich in de vernieling wil snuiven, spuiten of zuipen moet dat zelf weten.
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.msnbc.msn.com/id/22910820...th-health_care
of google en hier ken ik mensen met een vergunning voor cannabis, ik ga hun foto nu ook wel niet plaatsen. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 15 december 2010 om 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ook weleens speed gebruikt en als tegengif mandrax, maar dat slechts zeer kort. Een keer nam ik 's morgens een joint en ging met de wagen op pad naar Texel. In de Velsertunnel had ik het gevoel alsof ik op het dak reed, ik was totaal gedesoriënteerd en zeer bang voor een ongeluk. Ook reed ik niet harder dan 50, hoewel ik het gevoel had dat ik 150 reed. Ik ben gestopt en werd gelukkig later door mijn vriendin opgehaald. Sindsdien rij absoluut acohol- en cannabisvrij. Ik moet eerlij zeggen, ik ken een zestiger die al meer dan 40 jaar één jointje per avond rookt en verder niets. Hij kan er dus goed tegen. Maar neem nou zo'n man als Armand, dat ziet er toch niet uit. ![]() |
|
![]() |
![]() |