![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hij is skateboarder geworden !!
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120204_065 En opgepast ! De nieuwe Jezus moet je niet lastig vallen ! http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20120204_065 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik begrijp de aandacht niet dat dit groepje krijgt, ze spelen op hun beste momenten middelmatige popmuziek.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Wie kan aantonen dat hij niet verrezen is, hij werpe de eerste steen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nutteloos en puberaal, als ik de commentaren lees op katholiek.nl kan ik ze alleen maar gelijk geven en daar sta ik nu niet bepaald op te wachten. Het resultaat van deze clip is dat katholieke zich als volwassen verantwoordelijke mensen zich presenteren en hun tegenstanders als onverantwoordelijke pubers! Dank U dEUS.
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Jezus leeft 2000 jaar nog verder. Deus zal enkel nog herinnert worden als een spellingsfout op Zeus.
![]() |
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Jammer. Het eerste deel van de clip was namelijk best leuk, maar op het einde vind ik het inderdaad ook erg puberaal en flauw.
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Grappig wel om te zien dat christenen die zich op een moraal hoger schavotje achten dan de moslims als het om kritiek op hun geloof gaat voelen zich plots wel in hun kruis getast (pun intended).
![]() |
#9 |
|
![]() Vind ik ook.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik zie nergens geen woedeuitbarsting of een oproep tot een verbod of boycot van die singel. Integendeel ze hebben zelf appreciatie voor de ' schoonheid van de liedtekst'. Ieder zijn eigen mening en smaak daarover ik vind het maar een heel middelmatig popgroepje. Ze noemen het een flauwe persiflage en men kan toch onmogelijk beweren dat het een onjuiste evaluatie is. Diegene die hier moreel en menselijk onvolwassen over komt is hier wel degelijk dEUS en niemand anders.
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Over de intensiteit van het protest kunnen we wel een boompje opzetten, maar blijft het feit dat ze in hetzelfde bedje ziek zijn.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Popmuziek is per definitie middelmatig.
Laatst gewijzigd door filosoof : 5 februari 2012 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Niemand wordt graag gratuit door het slijk gehaald. Tot daar mijn medeleven met de 'gekwetste' katholieken. Ik bepaal zelf wel welke waarde geloof voor mij heeft.
Wel treffend dat Deus (net zoals de hele resem politiek correcte kerkbashers) niet tegelijkertijd een clip brengt met Allah of zijn profeet in de hoofdrol. Alsof wat er in de katholieke kerk misloopt/misliep opweegt tegen wat er bij de islam heden ten dage nog steeds misloopt... Intelectuele lafheid en politieke correctheid gaan blijkbaar hand in hand...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Begin van het liedje komt precies uit een ander nummer...
![]() Clipje zelf is nu niet om over naar huis te schrijven, voor de "jesus" hebben ze niet eens moeite gedaan. Precies een soort Iraanse hippie. Dan liever dat ze een jesus aankleden als deze... Die trekt er tenminste op en dat maakt het net leuk. Ze zullen denken dat als Urbanus en z'n bakje stro bekend werd door zo'n beetje commotie, dat zij hetzelfde kunnen. Niet dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, we hebben het dan ook over dEus hé, je weet wel, de zanger was indertijd de initiatiefnemer van 0110 (of zoiets).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Trekt op niets. Duidelijk zoeken naar aandacht die ze niet verdienen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Wie kan aantonen dat hij niet verrezen is, hij werpe de eerste steen.
hij was niet dood |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Weinig origineel concept.