Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 januari 2012, 21:14   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard Waar zit het wegenvignet (voor buitenlanders) in de regeerverklaring ?

Even herinneren:

voor iedereen (Vlamingen, Walen èn buitenlanders) een wegenvignet; maar voor "ons" de jaarlijkse verkeersbelasting omlaag met precies dat bedrag van dat wegenvignet.

Wij betalen in Frankrijk, Zwitersland, Italië, Spanje ....
en de Nederlanders ... enz. denderen maar over onze autosnelwegen.


Waar blijft die hapklare belasting die "ons" niets kost ?




Doeme toch hé
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:20   #2
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Even herinneren:

voor iedereen (Vlamingen, Walen èn buitenlanders) een wegenvignet; maar voor "ons" de jaarlijkse verkeersbelasting omlaag met precies dat bedrag van dat wegenvignet.

Wij betalen in Frankrijk, Zwitersland, Italië, Spanje ....
en de Nederlanders ... enz. denderen maar over onze autosnelwegen.


Waar blijft die hapklare belasting die "ons" niets kost ?




Doeme toch hé
Wegen zijn regionale bevoegdheden...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:21   #3
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Even herinneren:

voor iedereen (Vlamingen, Walen èn buitenlanders) een wegenvignet; maar voor "ons" de jaarlijkse verkeersbelasting omlaag met precies dat bedrag van dat wegenvignet.

Wij betalen in Frankrijk, Zwitersland, Italië, Spanje ....
en de Nederlanders ... enz. denderen maar over onze autosnelwegen.


Waar blijft die hapklare belasting die "ons" niets kost ?
Administratief foutje. Oeps, we maken snel een amendementje.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Doeme toch hé
Niet teveel opwinden. Er komt nog veel ergers aan.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:25   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wegen zijn regionale bevoegdheden...
Ja okee,
maar wat belet hen om het door te voeren ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:32   #5
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja okee,
maar wat belet hen om het door te voeren ?
Er is een "compromis" tussen Wallonie en Vlaanderen. Maar dat is zo ingewikkeld dat het niet uitvoerbaar is. Met verschillende regelingen naar gelang het over vrachtwagens of andere wagens gaat (maar wat is een taxi, en wat is een busje?), en naar gelang het over Belgische of buitenlandse wagens gaan (en wat met de buitenlandse leasingwagens toegekend aan Vlamingen en de huurwagens). Hoe ga je buitenlanders verplichten om een GPS-tracker in hun vrachtwagen te hebben, hoe ga je boetes heffen bij niet-betaling, ... ? Typisch voorbeeld van hoe het Belgische bestel tot absolute stilstand leidt.
En bovendien is het financiëel een ramp voor Vlaanderen: met 70% van de verplaatsingen krijgt Vlaanderen 52% van de opbrengst. Brussel met quasi nul verplaatsingen (wegens geen autosnelwegen) krijgt 10% van de opbrengst. Want on est des Belges quand-même?
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)

Laatst gewijzigd door fonne : 15 januari 2012 om 21:33.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:35   #6
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Er is een "compromis" tussen Wallonie en Vlaanderen. Maar dat is zo ingewikkeld dat het niet uitvoerbaar is. Met verschillende regelingen naar gelang het over vrachtwagens of andere wagens gaat (maar wat is een taxi, en wat is een busje?), en naar gelang het over Belgische of buitenlandse wagens gaan (en wat met de buitenlandse leasingwagens toegekend aan Vlamingen en de huurwagens). Hoe ga je buitenlanders verplichten om een GPS-tracker in hun vrachtwagen te hebben, hoe ga je boetes heffen bij niet-betaling, ... ? Typisch voorbeeld van hoe het Belgische bestel tot absolute stilstand leidt.
En bovendien is het financiëel een ramp voor Vlaanderen: met 70% van de verplaatsingen krijgt Vlaanderen 52% van de opbrengst. Brussel met quasi nul verplaatsingen (wegens geen autosnelwegen) krijgt 10% van de opbrengst. Want on est des Belges quand-même?
Wil je het herfederaliseren?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:35   #7
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
largo_w's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2006
Berichten: 17.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja okee,
maar wat belet hen om het door te voeren ?
Per definitie belet dat de federale regering om dat door te voeren...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bart De Wever terzake 15/09/2011
Dat is een valse redenering het is niet omdat je het gaat afmeten aan de wensen van een extremist dat je een goed akkoord hebt...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2012, 21:53   #8
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Wil je het herfederaliseren?
Nee, het is toch onzin dat Vlaanderen en Wallonië niet gewoon elk apart hun gang kunnen gaan? Laat staan dat Brussel geld moet krijgen voor autosnelwegen die door Vlaanderen betaald worden.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 01:19   #9
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Er is een "compromis" tussen Wallonie en Vlaanderen. Maar dat is zo ingewikkeld dat het niet uitvoerbaar is. Met verschillende regelingen naar gelang het over vrachtwagens of andere wagens gaat (maar wat is een taxi, en wat is een busje?), en naar gelang het over Belgische of buitenlandse wagens gaan (en wat met de buitenlandse leasingwagens toegekend aan Vlamingen en de huurwagens). Hoe ga je buitenlanders verplichten om een GPS-tracker in hun vrachtwagen te hebben, hoe ga je boetes heffen bij niet-betaling, ... ? Typisch voorbeeld van hoe het Belgische bestel tot absolute stilstand leidt.
En bovendien is het financiëel een ramp voor Vlaanderen: met 70% van de verplaatsingen krijgt Vlaanderen 52% van de opbrengst. Brussel met quasi nul verplaatsingen (wegens geen autosnelwegen) krijgt 10% van de opbrengst. Want on est des Belges quand-même?
Dus eerst iets regionaliseren wat men nergens anders in Europa regionaliseert om de reden die u opsomt om vervolgens te klagen dat het niet werkt.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 01:23   #10
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nee, het is toch onzin dat Vlaanderen en Wallonië niet gewoon elk apart hun gang kunnen gaan? Laat staan dat Brussel geld moet krijgen voor autosnelwegen die door Vlaanderen betaald worden.
Dus Vlamingen die naar Wallonië gaan (bv weekend Ardennen) moeten een Waals vignet kopen en Walen die een dagje naar de kust trekken moeten een Vlaams vignet kopen. Idem voor Brusselaars die een Waals en Vlaams vignet zullen moeten kopen als ze hun auto uit de garage halen. Truckers die door België rijden over Luik, Brussel, en Kortrijk moeten een Waals, Brussels en Vlaams vignet kopen. Yep België "kruispunt van Europa". Oplossing is gewoon kilometerrijden met een GPS systeem waar gewoon perfect wordt gerigistreerd waar en wanneer wordt gereden op Belgisch, Benelex en later Europees niveau te beginnen met vrachtwagens en daarna iedereen.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 16 januari 2012 om 01:26.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 08:48   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Dus Vlamingen die naar Wallonië gaan (bv weekend Ardennen) moeten een Waals vignet kopen en Walen die een dagje naar de kust trekken moeten een Vlaams vignet kopen. Idem voor Brusselaars die een Waals en Vlaams vignet zullen moeten kopen als ze hun auto uit de garage halen. Truckers die door België rijden over Luik, Brussel, en Kortrijk moeten een Waals, Brussels en Vlaams vignet kopen. Yep België "kruispunt van Europa". Oplossing is gewoon kilometerrijden met een GPS systeem waar gewoon perfect wordt gerigistreerd waar en wanneer wordt gereden op Belgisch, Benelex en later Europees niveau te beginnen met vrachtwagens en daarna iedereen.
Ze lukken er nog niet in, in Gentbrugge, om over een afstand van 5 kilometerkes, een gemiddelde snelheid te berekenen ....

Mensen die net buiten de Zwitserse grenzen wonen, zitten ook met zo'n problemen van verschillende stelsels.

Benelux heeft een uitnodiging gekregen om mee te doen.
Doen ze niet mee, dan is het wat mij betreft best om vignetjes te plakken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 08:52   #12
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Dus eerst iets regionaliseren wat men nergens anders in Europa regionaliseert om de reden die u opsomt om vervolgens te klagen dat het niet werkt.
Eerst iets HALF regionaliseren, en dan vaststellen dat de belangen van de verschillende beleidsniveaus en verschillende regio's niet op elkaar kunnen afgestemd worden. Met een compromis-a-la-belge als gevolg. Het compromis zou waarschijnlijk nog waanzinniger geweest zijn als het volledig federaal was behandeld door Milquet en consoorten.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 08:54   #13
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Dus Vlamingen die naar Wallonië gaan (bv weekend Ardennen) moeten een Waals vignet kopen en Walen die een dagje naar de kust trekken moeten een Vlaams vignet kopen. Idem voor Brusselaars die een Waals en Vlaams vignet zullen moeten kopen als ze hun auto uit de garage halen. Truckers die door België rijden over Luik, Brussel, en Kortrijk moeten een Waals, Brussels en Vlaams vignet kopen. Yep België "kruispunt van Europa". Oplossing is gewoon kilometerrijden met een GPS systeem waar gewoon perfect wordt gerigistreerd waar en wanneer wordt gereden op Belgisch, Benelex en later Europees niveau te beginnen met vrachtwagens en daarna iedereen.
't ja kijk, als ge naar Straatsburg wilt rijden via Luxemburg passeer je ook twee grenzen. De ideale oplossing ware natuurlijk een Benelux wegenvignet geweest op basis van het Nederlandse systeem, maar daar wilden de Franstaligen dan weer niet van horen. Zij moesten en zouden hun zin krijgen.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 11:32   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
't ja kijk, als ge naar Straatsburg wilt rijden via Luxemburg passeer je ook twee grenzen. De ideale oplossing ware natuurlijk een Benelux wegenvignet geweest op basis van het Nederlandse systeem, maar daar wilden de Franstaligen dan weer niet van horen. Zij moesten en zouden hun zin krijgen.
Ze moesten en zouden hun zin, maar vooral meer geld krijgen ....
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 11:43   #15
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.392
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
't ja kijk, als ge naar Straatsburg wilt rijden via Luxemburg passeer je ook twee grenzen. De ideale oplossing ware natuurlijk een Benelux wegenvignet geweest op basis van het Nederlandse systeem, maar daar wilden de Franstaligen dan weer niet van horen. Zij moesten en zouden hun zin krijgen.
Voor Wallonië is het Frans systeem, het beste systeem.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 18:18   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Voor Wallonië is het Frans systeem, het beste systeem.
Als ge dan maar weet dat zeer binnenkort er in Frankrijk ook péage komt, voor vrachtvervoer boven 3.5 ton, op de grote routes nationales !

Centen binnenrijven, en tegelijk hun dorpen, ringwegen ... een beetje ontlasten ....
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 18:30   #17
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 9.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Even herinneren:

voor iedereen (Vlamingen, Walen èn buitenlanders) een wegenvignet; maar voor "ons" de jaarlijkse verkeersbelasting omlaag met precies dat bedrag van dat wegenvignet.

Wij betalen in Frankrijk, Zwitersland, Italië, Spanje ....
en de Nederlanders ... enz. denderen maar over onze autosnelwegen.


Waar blijft die hapklare belasting die "ons" niets kost ?




Doeme toch hé
Zou je dat niet beter aan de Vlaamse regering vragen?
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 18:35   #18
speurneus
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 11 juli 2007
Berichten: 9.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Nee, het is toch onzin dat Vlaanderen en Wallonië niet gewoon elk apart hun gang kunnen gaan? Laat staan dat Brussel geld moet krijgen voor autosnelwegen die door Vlaanderen betaald worden.
3 vignetten in één land zo groot als een voorschoot is natuurlijk belachelijk, maar juridisch kan dat.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 18:39   #19
fonne
Secretaris-Generaal VN
 
fonne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Voor Wallonië is het Frans systeem, het beste systeem.
Dan moeten de Walen zich maar rap bij Frankrijk aansluiten.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende)
Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD))
Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR)
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2012, 19:01   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 82.096
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Zou je dat niet beter aan de Vlaamse regering vragen?
Hoeveel keren gaat dat nog opgeworpen worden ?
Ik weet het.

Maar toch blijf ik er op hameren.
Ook Vlaanderen moet besparen, en wie houdt dat spel tegen ?? Wie ????
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be