![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Harry Christus loopt hier voortdurend te verkondigen dat hij de Messias is.
Wel Harry, vertel nu eens wat die indrukwekkende goddelijke ervaring was die jou nu al zoveel jaren overtuigd maakt dat jij de Messias bent. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom ga jij ervan uit dat wij daarin geïnteresseerd zijn?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() A.u.b. ik hoop dat Harry Christus=/= harriechristus, want die kerel krijgt men niet meer van U lijf. U bent verwittigd!
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden wij moeten geloven dat juist jij met je atoomtheorie de Messias zou zijn? Laatst gewijzigd door groene flamingant : 21 maart 2012 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 maart 2012 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hopelijk gaan de mods eens actie ondernemen want wat die hier uitkraamt verzint de grootste zot uit Geel nog niet. Los vd schimpende opmerkingen aan de slachtoffers vd busramp waar gelukkig tenminste eindelijk eens een "knip" op kwam. Ik vind de houding vd moderatie hierin krachteloos, onder het nom vrije mening. Oké vrije mening is voor mij ook heel hoog maar in de kontekst o.a Prins Friso en de bus-kinderen, zijn de opmerkingen van sommigen niet meer onder die noemer te accepteren. Reden te meer voor mij nu eventueel te overwegen dit forum de rug toe te keren. Ik voel me diep gekwetst door de zwakke houding van de moderatie in de situatie, in de kontekst waarin ze hadden moeten optreden. ![]() ![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Leuk voor het domme volk.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ten eerste is dit heel erg dom opgemerkt en ten tweede ook kwetsend.
Citaat:
Citaat:
Ik heb alleen beweerd dat die kinderen in de hemel zijn, maar dat het natuurlijk wel erg is voor de ouders. En de rest was ironie. Overigens is spotten met harriechristus heel wat erger. Citaat:
Nu: er sterven dagelijks kinderen over de hele wereld, moeten we daar steeds bij gaan huilen? Citaat:
Je meent wel zelf mij te mogen kwetsen, maar ik mag geen eigen mening hebben over dat sentimentele gedoe met die kinderen? Het is erg voor de ouders, maar voor de rest behoeft de wereld er echt niet van op zijn kop te staan, wel voor mijn atoomtheorie. Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 maart 2012 om 21:55. |
||||
![]() |