![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://standaard.be/artikel/detail.a...kelid=M83NM5SQ
Blijkbaar test 33% van de bodybuilders positief, terwijl de rest net over grens woont, uit het bereik van de dopingcontrole. Ik moet altijd eens goed lachen met doping in het BB milieu. Veel mannen die beginnen met bodybuilden denken dat een afgetraind lijf vrouwen aantrekt. Dat klopt enerzijds, omdat zwemmen, dansen, lopen, fietsen, surfen, ..... inderdaad een bepaald figuur creëert, vaak inclusief zongebruind. Bodybuilding creëert een vorm die niet langer een effectieve sport spiegelt maar wel een gelijkmatig trainen van alle spieren. Bodybuilders noemen dit 'balans'. Voeg daaraan zonnebank, spraytan en andere onzin... en een normaal mens komt tot de conclusie dat een marathon lopen een aantrekkelijker figuur oplevert dat bovendien nuttig is. Wat zonder meer ridicuul is binnen bodybuilden, is de wetenschap dat doping zeer vaak blijvende impotentie tot gevolg heeft. Heel leuk dat je afgetrainde spieren hebt en droog staat, 90 kilo weegt zonder gram vet, maar je krijgt m niet eens meer recht. Daar sta je dan mooi met je wijvenmagneet lichaam, waarvan het belangrijkste onderdeel niet eens meer functioneert. Laat bodybuilders maar doping nemen. Ze sterven vanzelf uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar de mannen kijk ik eigenlijk niet.
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als ge seks zou hebben met zulke dame, als ze dan eens haar benen toeknijpt ben je uw pietje kwijt!
Laatst gewijzigd door giserke : 20 maart 2012 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dus dat bedoelen ze met "anabolen kunnen impotentie en onvruchtbaarheid veroorzaken". Lijkt een beetje op die ene Bond film dan.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moeilijk hé, die buik wegkrijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lokaal Raadslid
|
![]() zelfs als ge neusdruppels gebruikt test je positief... ik zou nogal een probleem hebben met mijne verstopte neus!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die mannen zijn ook afgrijselijk lelijk.
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een natuurlijk gespierd lichaam kan ik wel appreciëren nochtans. Maar er zijn grenzen aan alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Niet echt. Topsporters zijn nu eenmaal in de regel op zichzelf gefixeerd en dat is met BB'ers niet anders. Wat gezondheid betreft: alsof marathons lopen en triatlons doen zo gezond is.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 20 maart 2012 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Iemand heeft Tom Testosterom gezien blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat dat narcisme betreft ..dat klopt maar vooral bij sporten waar haantjesgedrag belangrijker is dan 'intelligentie' en talent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Phff, wat een veralgemeend en ongenuanceerd antwoord. Ze zijn vooral gefixeerd op hun carrière -zoals de meeste mensen-, in hun geval: hun sport. En hun sport beoefenen ze met hun lichaam. Vind daar nu niks negatiefs aan. Elk zijn talenten.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks mis met wat spieren als man.
Natuurlijk zien ze dat niet graag. één met een fiat ziet ook een mercedes niet graag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De point is dat mensen die sporten of fysiek werken een bepaald figuur krijgen. Fabrieksarbeiders hebben bijvoorbeeld gemakkelijker een lenig gespierd lijf dat een body builder nooit zal kunnen kopiëren. Wielrenners en zwemmers kan je ook onderscheiden maar op hun eigen manier in balans met hun sport. |
|
![]() |
![]() |