![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Wat is je resultaat? | |||
| ESFJ |
|
0 | 0% |
| ESTJ |
|
2 | 9,52% |
| ENFJ |
|
1 | 4,76% |
| ENTJ |
|
1 | 4,76% |
| ESFP |
|
0 | 0% |
| ESTP |
|
0 | 0% |
| ENFP |
|
1 | 4,76% |
| ENTP |
|
1 | 4,76% |
| ISFJ |
|
0 | 0% |
| ISTJ |
|
0 | 0% |
| INFJ |
|
1 | 4,76% |
| INTJ |
|
7 | 33,33% |
| ISFP |
|
0 | 0% |
| ISTP |
|
0 | 0% |
| INFP |
|
2 | 9,52% |
| INTP |
|
5 | 23,81% |
| Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
Ik ben benieuwd wat de resultaten zijn hier op dit forum.
Gelieve ook de politieke ideologie waar U het dichtst bij aanleunt mee te delen, het zou leuk zijn om verbanden te zien. Link naar de test Mijn resultaat: INTP
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 5 april 2012 om 20:48. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Entj
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gouverneur
|
Infp
|
|
|
#4 |
|
Parlementsvoorzitter
|
INTP/INTJ. Mijn 'score' voor P/J zijn ongeveer gelijk dus afhankelijk van de test is het één van die twee.
Wat ideologie betreft: liberaal. Laatst gewijzigd door mkb : 5 april 2012 om 21:33. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
INTJ, nog steeds. Soms scoor ik wel eens als een INTP.
Politieke voorkeur is economisch progressief (ik flirt wat met talloze centrum of linkse ideologieën), op andere vlakken valt er op mij niet goed een stempel te zetten. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 5 april 2012 om 21:28. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
INTJ.
Politieke voorkeur centrum-rechts.
|
|
|
#7 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
E 22%
N 38% F 12% J 33% |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Your Type is
INTJ Introverted 89% Intuitive 38% Thinking 88% Judging 56% Politiek karakter: libertinisme, elitisme.
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Your Type is
INFP Introverted 33% Intuitive 25% Feeling 25% Perceiving 11% your most suitable occupations:
Politieke voorkeur: linkiewinkie
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 6 april 2012 om 06:51. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
INTJ.
Politieke voorkeur, gooi democratie in de vuilbak.
|
|
|
#11 |
|
Minister
|
INTJ
politiek pragmatisme
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
INFP
Introverted 89% Intuitive 12% Feeling 38% Perceiving 11% |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
INTJ
Percentages niet genoteerd. Twee in de 90%, dat weet ik nog. Ik weet niet wat ik ben. Bvb op vlak van migrantenbeleid; rechts. Maar evenzeer sympathiseer ik vaak met de zwaksten uit de maatschappij. Dat zou me dan weer links zetten. Daartegenover; ik ben voor opgelegde geboortebeperking en werkloosheidsuitkeringen beperkt in de tijd. Da's rechts. Mijn grootste dada is echter ecologie, en bescherming van het weinige groen dat nog rest. Dat zou me dan weer links maken. Al vind ik persoonlijk dat natuurbescherming een zuiver rechtse aangelegenheid is. Grof gesteld; de mens zal pas aan de natuur denken als eerst zijn eigen behoeften voldaan zijn. Ik kan nog een tijdje doorgaan. Zet me maar bij het centrum. See me care. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Europees Commissaris
|
Alvast weinig verbanden te bespeuren.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Minister-President
|
Het was wel te verwachten dat er zoveel INTx'en zijn.
|
|
|
#16 |
|
Europees Commissaris
|
Aldus Wikipedia:
INTJs are one of the rarest of the sixteen personality types, and account for about 1–4% of the population. INTPs are one of the rarest types, accounting for about 1–2% of the population. Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 6 april 2012 om 12:28. |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
MBTI-forums zijn hoofdzakelijk bevolkt door introverten, wat nogal logisch is.
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
72 vragen ?!
't Zal voor een andere keer zijn. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Eigenlijk zijn het een vier �* vijftal stereotiepe vragen die telkens anders verwoord en met wisselende negatie terugkomen.
|
|
|
|
#20 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is beter om gewoon de beschrijvingen te lezen.
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 6 april 2012 om 20:55. |
|
|
|
|