![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag is het Hemelvaartsdag en het is goed om daar even bij stil te staan.
Want voorwaar ik zeg U: Jezus is nooit ten hemelen opgevaren, want daar boven is echt geen hemel te vinden, wat de moderne sterrenkunde en ruimtevaart wel afdoende heeft bewezen. Wubbo Ockels is wel omhoog gevaren en heeft nog steeds geen melding gemaakt van ene hemel, noch heeft hij daar ene Jezus gezien. Wel is de hemel in de mens zelf, in zijn eigen innerlijk. Dat is de plek waar de mens ook werkelijk is en ook altijd is geweest (in allerlei vormen van leven overigens, met name als microwezentje). Ook is de mens op aarde en in het algemeen in het heelal. Die twee zijn altijd al een eenheid geweest in alle eeuwigheid. Kortom: Gods Rijk (het heelal) en Gods Hemelrijk ( het innerlijk van de mens zelf), dat wil ik bij deze voor vandaag even apart openbaren. Voorwaar ik zeg U: ik zal terugkomen als harriechristus op aarde..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi Harrie.
Goed gezegd. Misschien ben ik het zelfs gedeeltelijk met jou eens wat deze post betreft.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() net te laat!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, mijn beste!
Twijfel nooit aan uw eerste en enige apostel waarop gij uw kerk zult bouwen: Supe®stavus Maximus I, heerser der microwezens van hier tot Sjakamakka!
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het begrip "Hemel" kan je niet wetenschappelijk definieren, omdat de "Hemel" zich buiten het waarneembare heelal bevind. Daar gelden de klassieke natuurwetenschappen niet.
De "Hemel" / Het Rijk Gods bestond al lang voor de "Big Bang" van ons universum. Na onze dood zullen gaat onze ziel naar het Rijk Gods, daar zal alles duidelijk worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Max van Dietschland , oneindig NIET-akkooord !!
OFKan je efffectieve bewijzen tonen ?? Citaat:
(Grapjeuuuuh ![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 mei 2012 om 21:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze is een hogere en vrijere werkelijkheid. De mens is constant in zijn eigen innerlijk, dus in de hemel. En in wezen is de mens ook God zelf, eeuwig en oneindig, net als God dus. Citaat:
Ook het heelal is eeuwig, net als de hemel. Citaat:
Maar niettemin is de hemel ook reeds in de mens zelf en kan Gods Rijk ook op aarde komen als de mens dat wil en Mij wil geloven, beter: begrijpen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je maar gereed en vlieg er heen..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar waar haalt hij dat op zijn beurt?
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met welke vlucht vertrek ik? Kan er een ticketje businessclass af?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er liggen goddelijk wijnen in, dat wel...
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt die wijn toch uit kraantjeswater getoverd?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |