![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=GU3OKPLP
Dexia, de ondergang van Belgique, blijkt alsmaar rampzaliger uit de hoek te komen. Citaat:
Nu geen nood, als de index afgeschaft wordt is dat probleempje wel opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je over partijen begint, N-VA doet lustig mee en keurt zelfs het Europees bail-outfonds goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 12 april 2012 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan nog geld verdienen aan Dexia. Zei Leterme. De vuilen tsjeef.
En wie gaat dat allemaal 'betalen' ? Voornamelijk of volledig: zij die werken, ondernemen of sparen. (Iedere andere optie is sprookjesachtig.) De keuze "voornamelijk" of "volledig" ligt in de handen van de kiezer. Gooi die oude machtspartijen op het containerpark. In de press-installatie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dexia is de lokale variant ervan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de zoveelste keer, dat was mister European President, den oude Van Rampui die dat zei. Maar g'hebt gelijk: ook een tsjeef.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie anders kan ons eten produceren hé ??? Wel akkoord: de klassieke machtspartijen hebben gefaald in de organisatie van het toezicht. En daarna heeft het gerecht gefaald om er een flink aantal in het gevang te draaien. Daarom moeten die klassieke machtspartijen weggestemd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ACV bedoelde hij.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat nog niemand dit artikel belangrijk genoeg vond om er een item aan te wijden: sorry dat ik een ander begon, maar toch heb ik de indruk dat de meesten niet echt het gevaar snappen. Lees eens goed wat er allemaal aan de hand is en bereid jullie maar op zware tijden, we zijn maar pas aan het begin!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik snap het gevaar maar al te goed hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Muskietennetjes voor de Malawikindjes, daarvoor staan ze met nieuwjaar aan te schuiven om geld te doneren.. Terwijl de eigen kinderen kunnen verrekken in de beerput van Europa binnenkort. Hoe debiel moet ge daar eigenlijk voor zijn? Ik zit hier zelf in de tropen en geloof mij vrij: de indianen hier zijn de grootste racisten die ik al tegenkwam en ze hebben onze hulp zeker niet nodig. Allemaal NGO en linkiewinkie romantisme en geldklopperij. Feit is dat u en ik de bui zien hangen, terwijl de rest doet alsof de neus bloedt. Maak gebruik van die voorsprong en probeer niet te veel in te zitten met een ander, want wederkerig zijn die zaken slechts zelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zat N-VA nu mee in de regering om ons te nekken. Daar draait het om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mission 'nique les flappis' est accomplie.. Was Dewever echt geweest wie hij pretendeert te zijn, dan had hij al lang een accidentje gehad Litvinenko-stijl, zonder correcte autopsie uiteraard. Tram 28 in SV-jargon om precies te zijn. Sommigen willen sterven voor hun overtuiging, anderen krimpen al snel bij wat intimidatie of een gouden handdruk. Dus hoe je het ook draait of keert: hij en zijn voltallige partijtop zijn niet zuiver op de graat, ofwel te laf, ofwel te corrupt.. Ge moogt kiezen... Ik kies liever de flamboyante eenzaten die mij nog nooit bedrogen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De enige mogelijkheid om hier een einde aan te maken, is de Goldman Sachs club die Europa is, af te schaffen tot ze allemaal hun financiën op orde hebben. Laat de banken op hun smoel gaan en start opnieuw, laat België failliet gaan en met een eenmalig verlies zorgen we, dat onze kinderen en kleinkinderen, tenminste schulden vrij, hun leven kunnen beginnen. Als ze dan nog willen kunnen ze een Europa oprichten, dat van in het begin, zowel dezelfde sociale, fiscale, financiële en economische regelgeving heeft in alle lidstaten. En steek al die zelf verrijkende legale maffiose politici, die dit veroorzaakt hebben en nog veroorzaken voor de rest van hun leven achter de tralies na alles wat ze bezitten terug in de staatskas te storten. Van Dehaene kunnen ze morgen al minimaal 4 miljoen, die hij van Inbev krijgt, in beslag nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |