![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo,
Ik sta momenteel op de lijst van Groen voor de gemeenteraadsverkiezingen maar ik voel me daar niet zo goed bij. ik heb in de tijd getekend omdat ik me daarbij niets bij voorstelde maar de druk in de omgeving is zo groot dat ik me terug wil trekken. Hoe kan ik me terug trekkenn uit de lijst, en wat zouden daar de gevolgen kunnen van zijn? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wij moeten dat geloven .. ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je daar een contract ofzo voor moeten tekenen?
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) boertig: de degroene lijst verbraznden ,openlijk !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Fonne en cookie monster hebben een goed punt. Laat je eraf smijten ipv zelf op te stappen. Ook veel leuker, dunkt me.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 28 augustus 2012 om 19:12. |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom nu eruit stappen? Met een beetje geluk word je gekozen. Dan pas stap je eruit, maar je behoudt natuurlijk je zetel als onafhankelijke. Je strikt vijf jaar je steekpenningen, en in het zesde kijk je uit naar de partij van het moment. Je verklaart dan dat je al geruime tijd met die fractie meeheult, krijgt een hogere en vooral verkiesbare plaats op die lijst - waarbij je andere, fervent actieve leden van die partij tegen de borst stoot. Uiteindelijk wordt je OCMW-voorzitter en geef je ruim commentaar op het vorige beleid, dat je rustig kabbelend laat verder verkommeren onder het jouwe. Met alweer een beetje geluk word je Minister van Werk.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Maar het zal moeten een wonder zijn dat ik verkozen zou zijn. Ik mag blij zijn met 20 stemmen. Dus met andere woorden wil ik dat ik niet meer op de lijst sta van Groen , dus naar wie moet ik naar toe gaan om mij van die lijst te krijgen?
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Wie heeft je op de lijst gezet? Ik zou het daar eens proberen. Lokale afdeling van Groen! ofzo?
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kegel uzelf alstublieft niet uit Groen vooraleer je die jongens een cursus zelfvertrouwen en assertiviteit voor jezelf hebt aangesmeerd...
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind Lombas prijsloos in deze draad
![]()
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blij gaan ze niet zijn maar met iemand die niet 100% gemotiveerd is op de lijst zijn ze zelf ook niet veel, dus u verplichten van op de lijst te blijven staan gaan ze echt niet doen. Als de lijsten al officieel zijn ingediend heb je wel pech natuurlijk. Laatst gewijzigd door groene flamingant : 30 augustus 2012 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 31 augustus 2012 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
doktersbriefje binnenbrengen op de verkiezingsdag |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |