![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou het dan tòch ooit nog goed komen met dat onderontwikkeld land?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/...grondwet.dhtml
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er verkiezingen in zicht?
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Het burgerlijk huwelijk afschaffen en vervangen door een contract bij de notaris ongeacht het geslacht.
laat de kerk of andere religieuze groepjes maar onofficieel huwelijkjes zegenen.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Mijn ogen dwaalden af en ik keek naar je avatar. Zijn dat testikels? Wat wil je ons hiermee duidelijk maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Triest mannetje die Obama, eerst nog vel tegen het homohuwelijk zijn, en dan nu opeens voor. Omdat hij weet dat veel mensen dat fijn gaan vinden, populisme ten top.
Al met al, zal het wel een goede ontwikkeling zijn voor Amerika, je kunt je alleen afvragen of het echt uit het hart van Obama komt. Ik betwijfel het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar goed, het is een stap in de goede richting.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien is het omdat hij denkt dat hij door de ruzie met de katholieke bisschoppen waarschijnlijk de "katholieke stem", indien die überhaupt bestaat, sowieso al kwijt is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom moeten wij hier fel schrijven en niet vel? Er is geen verschil in uitspraak en door context weten wij op welke van de twee men doelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ik herinner me niet dat Obama ooit tegenstander was van het homo huwelijk. Vanwaar haal je jouw info, Nietsche?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Binnenkort gaan enkel de homo's nog trouwen. De nieuwe vrijheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad manipulatie. Daar hoef hoef je geen aanhalingstekens bij te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben persoonlijk tegen het homohuwelijk. Ik vind dat een contradictie. En louter en alleen vanuit linguïstisch oogpunt. De term "huwelijk" duidt voor mij teveel een relatie tussen man en vrouw aan.
Gewoon de term verschillend laten zijn, en de rest gelijkmaken. Enfin, da's nu geen heikel punt hoor. Maar "homohuwelijk" blijft voor mij te raar klinken.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Jongens toch, waarom verbieden dat 2 mensen zich zelf aan elkaar willen verbinden via het huwelijk?
Wat doet het er nu toe of het 2 mannen of vrouwen zijn? Heb je daar persoonlijk nadeel van ondervonden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden: een totaal onzinnig argument.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Als je kunt aantonen dat ze anderen kwaad doen door te huwen, heb je gelijk.
|
![]() |
![]() |