![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil geen wereldverbeteraar zijn, ik verbouw maniok, maïs en rijst in Congo, maar da's heel beperkt.
Laat anderen de wereld verbeteren. Maar kleine dingen mogen toch gezegd worden: het aantal mensen dat hier verschrikkelijk slecht schrijft, is niet te tellen. Taalfouten alom. En erge fouten. Is dit een trend? De Facebook-generatie? De SMS-grammatica? Is correct schrijven nog nuttig?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch wat hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja!
Vooral als je 'n draad start met; " Ik vindT" ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Is die tweecee nog ni afgebolt?
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 7 mei 2012 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik gebruik graag bombastische, dure woorden, die nergens elders te vinden zijn. Zelfs niet of bijna niet op internet. Om mijn tegenstanders op stang te jagen. Daardoor maak ik soms een foutje. Convoluteren, bv, een term uit de Fourrier-analyse. Van convolutie afgeleid. Het moest convolueren zijn... Hebben mijn tegenstanders weer van een rondje slappe lach genoten...
![]() ![]() Convolueren staat ook niet in de dikke van dale online, die ik me aangeschaft heb om in de toekomst zulke afgang te vermijden... ![]() Op fora moet er niet correct geschreven worden, iedereen naar eigen kunnen en interesse.En nog veel minder moeten deelnemers gestalkt worden door zelfuitgeroepen forum-correctoren. Het heeft lang genoeg geduurd voor mod daartegen waarschuwingen begon uit te delen. Laatst gewijzigd door smosty : 7 mei 2012 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we geen dure woordjes gebruiken als we niet weten hoe ze te schrijven? ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt ons wel snel gemist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ceetweecee.
AfgebolD.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, Bobke en Ratatosk, wees niet te hard. Ik kan enige diversiteit op dit forum wel appreciëren.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 7 mei 2012 om 17:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb convuluteren wel degelijk opgezocht. En niet gevonden. En het risico voor mij genomen. Het was dan ook 40 jaar geleden, dat ik nog Fourrier-analyse terminologie gebruikte, de enige context, waarin dat woord voorkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door smosty : 7 mei 2012 om 17:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Waarom zouden wij ons moeten iets aantrekken van de oekazen verordend door een wereldvreemde taalcommissie?
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak veel typefouten, mag dat wel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |