![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op welke (vooralsnog) onbeantwoorde vraag zou je ooit het antwoord willen kennen? En waarom is dat voor jou zo belangrijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zou een immens verlies voor de mensheid, het universum en mezelf zijn als er na de dood geen restant van mij zou blijven bestaan. Dus zou ik voor de geruststelling van allen en alles willen weten of dat zo is of niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() If... is dat die oude film iet waarin leerlingen een ganse school uitmoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Terug on topic graag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Je zou ook geschriften, kunstwerken e.d. als restanten kunnen zien. Zou dat niet volstaan?
Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 23 mei 2012 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik kan niets eeuwigdurends aan mezelf ontdekken - een deel van mij sterft dagelijks af, een ander deel groeit ahw aan. We zijn slechts stof en tot stof zullen we vergaan.
Misschien zijn er personen gemaakt van harder stof die minder last hebben van vergankelijkheid...
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ola, wacht even, en jij gaat ze dan beantwoorden?
Ik stel mijn Vragen der Vragen meestal aan de Koran en krijg op bijna miraculeuze wijze - God zij dank en geprezen - altijd een antwoord dat voldoening schenkt. Dus thanks, but no thanks. ![]() PS. ter illustratie: http://www.youtube.com/watch?v=CcxzIE4xxrI Laatst gewijzigd door Smurphette : 23 mei 2012 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de vraag die mij hier het meest kwelt: waarom nemen sommige mensen dit forum zo serieus?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Echt heel belangrijk is het niet voor me, maar ik wil mijn nieuwsgierigheid hieromtrent bevredigd zien. Het idee fascineert me gewoon.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoelang het mensenras kan overleven. Raken ze ooit af van deze planeet en koloniseren ze andere sterrenstelsels om dat overleven te verzekeren?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Is er leven buiten deze planeet? - Kan de mens overleven op een andere planeet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij af hoe de aarde ontstaan is. Enfin; alle hemellichamen. Ook vraag ik mij af wat er onder de sfinxs en de grote piramides nog allemaal verborgen ligt. Denk dat maar een fractie gevonden werd van wat daar in de grond steekt.
Waarom dat zo belangrijk voor mij is? Heeft mij altijd al geboeid, van kindsbeen af. Als 10-jarige heb ik veel zaterdagen in de bib doorgebracht om meer te weten te komen over het oude Egypte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Waarom zijn er zo weinig vrouwelijke wetenschappers en filosofen (bekend)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |