![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Honderdtwintig druggebruikers van City Parade liggen in ziekenhuis
Er liggen nog altijd 120 feestvierders van de Gentse City Parade in ziekenhuizen over het ganse land. 128 gebruikers van verboden partydrugs moesten afgevoerd wroden. De Gentse ziekenhuizen konden de toevloed niet aan en fase B van het medisch rampenplan werd afgekondigd. “De problemen met illegale drugs bij techno-evenementen worden steeds groter", aldus politiewoordvoerder Steven De Smet. 128 feestvierders moesten voor verzorging opgenomen worden, 450 anderen konden ter plaatse geholpen worden. De Gentse ziekenhuizen kreunden onder de toevoer van feestgangers. Ziekenhuizen in Aalst, Lokeren en het Waasland moesten bijspringen. De politie vraagt de organisatoren om zich te bezinnen over het drugmisbruik. (belga) ----------------------------------------------------- vreselijk boenk-muziek, drugs, tonnen afval... zouden dat beter afschaffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zag dit op het nieuws en dacht: eens kijken hoelang het duurt eer iemand het opblaast en op het forum zet...
![]() Drugsorgie??? Valt nogal mee zeker. 600 gevallen op een 200.000. Niet echt een orgie denk ik. Of is het wel een orgie en is illegale drugs ineens veiliger dan alcohol geworden? ![]() Nee ik ben niet voor drugs. Laat dat duidelijk zijn. Maar laten we ook niet beginnen steigeren over een aantal mensen die dat wel zijn en dit soort kleurrijke feesten stigmatiseren. Voor je het weet willen sommigen dat gaan verbieden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() schande dat andere mensen in nood moesten wachten omdat ziekenhuizen handen vol hadden met die vieze junks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er waren ook veel gevallen van alcoholmisbruik. de maagpomp draaide ook op volle toeren!
waarom vermeldde je dit niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er 600 man problemen krijgt en moet geholpen worden, hoeveel zijn er dan die ook gepakt hebben maar die GEEN hulp moeten hebben? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk de een of andere misdadiger die slechte zelfgefabriceerde drugs op het feest heeft verkocht. Hopelijk pakken ze die man snel op. In elk geval trekt zo'n feestje ongeveer 60 keer zoveel volk als de gemiddelde IJzerbedevaart of Vl-Nat Zangfeest. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van je rancuneuze post 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Iedereen gelukkig !!! ; toch zo'n groot amusement ... !!!
In zijn geheel bezien een zielige bedoening met héél veel verspilde energie en geld ... Is er nu in hemelsnaam geen zinniger amusement meer ? Drinken, drugs, en staan springen en wiebelen op lawaai !! Als dat de volwassenen zijn die de toekomst van ons land gaan uitmaken dan maak ik me zorgen ......; |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() In 1 woord (OK, 2):
[size=6]Whoehahaha, suckers!!![/size]
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zoals lachen met opmerkingen als bovenstaande! Dat je je daar zo druk in maakt... Leven en laten leven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou durven zeggen, als het dan toch zo'n "drugsorgie" is, waarom werpen we niet de nodige pillen/zakjes snuifpoeder vanop de podia.
De idioten nemen teveel, en diegenen die wel weten waarmee ze knoeien, die overleven het. Puur Darwinisme. Oh, en voor hen die het overleven mits medisch ingrijpen, de rekening, zonder bijdragen van ziekenfonds en soortgelijke instellingen word gepresenteerd, samen met een boete. Als het aan mijn zou liggen.
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Ik was er aanwezig en het was inderdaad erg gesteld soms...ik denk niet dat ik een half uur zonder een passerende ambulance heb meegemaakt. Desondanks toch goed geamuseerd (ikzelf was nog vrij nuchter in vergelijking met de rest
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() ow en naar het schijnt hebben er enkele blanken anderen in elkaar geslagen..
|
![]() |
![]() |