![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() amerika is erg hypocriet op dat vlak.
eerst de wereld leren roken, dan de eerste met repressief anti-rookbeleid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er werd terecht die bedenking gemaakt betreffende illegale sigaretten. Ik zie die hier ook meer en meer circuleren, kosten minder dan de helft, zien eruit als het authentieke merk op een paar details na. Als ik dan terugdenk aan die reportage (Panorama? Koppen?) aangaande namaakproducten en hoe die namaak sigaretten nog veel gevaarlijker zijn.... Zoals met alles floreert de zwarte markt met zo'n maatregel vrees ik.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Schitterend idee, zo'n zelfdovende sigaret.
Misschien een ideetje voor de dieetminister van dienst; zelfdovende sigaret, met opties, de "ogenblikkelijkzelfdovende sigaret!!! Deze sigaret dooft meteen wanneer men ze aansteekt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat een zever, alle sigaretten gaan immers vanzelf uit, net als de gebouwen die erdoor in brand vliegen. Weeral werk in de bouwsector.
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn bedrijf brengt eerstdaags de zelfontstekende allumeur in roulatie. Kwestie van de roker toch wat bij te staan in zijn zucht om het "aanstekersduim-syndroom" te vermijden.