![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() "LICHT AUTISTISCH VERKLAARD NA EEN SCREENING BIJ SECUREX"
Ik ben na een screening van twee uur bij Securex "licht autistisch" verklaard. Hier vindt u mijn verhaal: Citaat:
- Wat kan ik hiertegen doen? Wat raden jullie mij aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent gewoon ligt autistisch, wat is het probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat maakt meestal indruk. ![]() (sorry, asperger, moest dat zijn) Laatst gewijzigd door parcifal : 25 mei 2012 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik werkte zelfs via dagcontracten. Mijn ex-collega's antwoordden nu telefonisch zeer diplomatisch en altijd naast de kwestie wanneer de vraag m.b.t. autisme wordt gesteld. Een ferm contrast met toen ik nog in dienst was. Securex heeft hen duidelijk getipt en ze dekken mekaar in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het simpel: verspil er uw tijd en energie niet aan en breek er uw hoofd niet over. Want dan valt er toch niks tegen te beginnen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
S. heeft geprobeerd om een persoon die niets mankeert te doen geloven dat hij "autistisch" is. Vervolgens was het uw bedoeling dat ik tegen betaling coaching ging krijgen bij Zin om daarna wellicht als iemand behorende tot een kansengroep tewerkgesteld te worden in een invoegbedrijf. Het invoegbedrijf zou daarop van overheidswege een degressieve loonsubsidiëring genieten. Ik vind deze praktijken walgelijk en op ethisch vlak totaal onaanvaardbaar. Ik denk dat ik de HUMO ga contacteren.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 25 mei 2012 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan weet je ineens ook je IQ ![]() Men zegt je ook niet "je bent een lichte authist" of "je bent een asperger", men zal je zeggen dat je een stoornis hebt in het autisme spectrum, en daarbij vermelden of het problematisch is of niet. Dat laatste kan elke werkgever de mond snoeren.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat bent u met een opgenomen telefoongesprek? Dat is zelfs illegaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er was wel een groot contract tussen mijn intelligentie en mijn zwakke motoriek. Autisme wordt net gemakkelijk gedetecteerd bij kinderen, bij volwassenen is het veel moeilijker vast te stellen.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 25 mei 2012 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat misschien, Asperger?
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was maar om te zwanzen dat ik het vroeg, ik ben zelf vastgesteld met Asperger.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 mei 2012 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe is het vriend? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het verschil in het autisme spectrum.
De gewone mensen die zeggen: Arme autisten. De Aspergers die zeggen: arme neuro-typische mensen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja ge runt linux dus dan heb je al een autistische neiging.. En daarbij; licht autistisch dat maakt toch geen klote uit...
Ik denk dat dat zelfs nen troef is al boekhouder ![]()
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |