![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag de dag is homo sexualiteit zo talrijk in de media dat het er op lijkt dat bisexuele mensen wereldvreemd zijn .
Nee , ik predic geen geweld ten aanzien van homo's en lesbienes . nee ik wil deze mensen niet onderdrukken en niet als abtnormaal of ziek bestempellen . Maar dit alles als een volkomen normaal natuurlijk gedrag , de bisexuelen laten overstijgen , vind ik wel een beetje van de pot gerukt . Is homosex dan echt een natuurlijk gedrag ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of nee wacht, ergens maak ik hier een fout? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar bestaan al draden over met duizenden pagina's.
Nochtans is het antwoord simpel: homosex komt voor in de natuur, is mogelijk gemaakt door de natuur, is dus natuurlijk.
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het over de vraag . is homosexualiteit een natuurlijk fenomeen en lichaam ook geschikt of ontworpen voor dergelijk sexueel gedrag . of is het een tegennatuurlijk gedrag dat we als mens aanvaarden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We weten inmiddeles dat het voorkomt , maar in de natuur ? en het wil niet zeggen omdat het voorkomt dat het daadwerkelijk natuurlijk is . Het is mogelijk gemaakt door de natuur , dat is toch wel vatbaar voor meer duidelijkheid . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Euh, als homoseksualiteit onnatuurlijk is, is biseksualiteit dat dan per definitie ook niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik vermoed dat onze klarekijk (what's in a name) heteroseksueel bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ben jij missschien biseksueel Klarekijk?
Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 mei 2012 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijp je er niet aan?
Citaat:
Wijzelf en al onze gedragingen maken integraal deel uit van de natuur. Als we daar contradicties in zien, bestaan die enkel in onze geest, er ingeplant door allerhande foute morele indoctrinaties. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 18 mei 2012 om 08:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() U mag van mij denken wat U wil , en nogmaals , ik heb niets tegen homosexuelen , en zeker geen haat .
Maar manifestaties organiseren alsof zij het normale zijn vind ik er ver over . En ik vind het heel jammer en beperkend dat je om deze problematiek aan te kaarten of in vraag te stellen genoodzaakt bent om schunnige woorden te gebruiken . sorry voor de gevoelige lezers . Ik denk niet dat een anus in zijn natuurlijke oorsprong gemaakt is om in te neuken of om een penis in te penetreren . Als jullie beweren dat een anus wel geschikt , ontworpen en een natuurlijk lichaamsdeel is om in te neuken , dan moet ik U bekennen dat ik en mijn vrouw uit vrije wil hebben besloten hebben om die optie NIET te gebruiken , en ons sexleven , lijd daar absoluut niet onder . Het is absoluut geen gebrek of tekortkoming en we zijn niet dom omdat we van niet beter weten . Ik denk eerdere dat het getuigt van menselijk respect en beheersing . Ons poepke mag best eens oppervlakkig gestreelt worden , maar het is een eenrichtingsverkeer om te kakken. Moeten wij ons nu nederig excuseren omdat we on ol enkel gebruiken om te scheiten ? of weten jullie dergelijke taal enkel te respecteren van een paar omhoog geprezen schunnige taalschrijvers . |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat in de pubertijd kinderen experimenteren met een beetje mastuurbeerwerk kan ik evenzeer aannemen als heel normaal . Maar als ik het lichaam en zijn functies aanschouw heb ik rond de functie van een anus andere natuurlijke functies en doelstellingen dan penetreren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() incest komt ook voor in de natuur.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is homoseksualiteit natuurlijk, alles is namelijk natuur. Het woord onnatuurlijk is verzonnen door de mens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je switcht hier plots naar de vraag: "Normaal of abnormaal?" En dat is een andere kwestie. Homosexueel verkeer is minder voorkomend dan heterosexueel, en in die zin kan je gewagen van abnormaal gedrag, inzoverre het van de norm afwijkt, zonder uiteraard morele connotaties er aan vast te hangen. Citaat:
Wie maalt er om wat moet doorgaan voor 'proper' taalgebruik. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen laten het vanzelf na hoor. Je zit dus blijkbaar toch met een weerhaakje aangaande deze materie... Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exactly my point.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|