![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat voetballers geld verdienen met hun hobby, daar heb ik helemaal niets op tegen. Maar dat voetballers miljoenen kunnen verdienen met hun hobby, is in mijn ogen gewoon schandalig.
Wat vinden jullie daar nu van? En is het überhaupt mogelijk om de salarissen van vele voetballers te verminderen? Wie gaan daar eigenlijk over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat krijgen we nu, Nietz?
Boudweg een draad opstarten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() als er sponsors gevonden worden die dat salaris daarvoor willen betalen is er héél weinig dat je daar tegen kan doen denk ik.
Waar ik het persoonlijk moeilijker mee heb is: - kosten voor alle voetbalmatchen (extra politie,...) worden gedragen door de burger terwijl de clubs veel miljoenen winst maken. waarom de clubs hier niet voor laten opdraaien? - verschillende van die goed verdienende professionals (voetbal, wielrennen,...) verhuizen naar een belastingsparadijs zodat ze bij ons geen belastingen meer moeten betalen maar komen wel nog steeds op voor ons land (nationale ploeg,...). Ofwel het één, ofwe het ander... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog erger vind ik dat hele gedoe met transfers, waar spelers als koopwaar worden behandeld. Dat zouden ze eens moeten stoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Momenteel lijkt voetbal me grotendeels een kwestie van het combineren van de beste (en dus duurste speler) en de beste (en dus duurste trainer). Geld is misschien wel de belangrijkste factor in voetbal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel voetballers gaan enkel en alleen naar een andere club omdat ze daar meer kunnen verdienen. Hoe vaak zijn voetballers wel niet naar een of andere Arabische club gegaan, die voor geen meter kunnen voetballen. Maar waar ze wel heel erg goed betaald gaan krijgen. Dat vind ik moreel niet goed te keuren, misschien zit er ook wel een stukje jaloezie bij. Dat zou best kunnen. |
|
![]() |
![]() |