![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In A'werpen en BRxl komt de zogenaamde politieke vleugel van de groeiende occupy/anonymous beweging op. Misschien een degelijk alternatief voor de 'proteststemmers' waar NVA het voor een groot deel moet van hebben.
Ze pleiten vooral voor meer transparantie en minder particratie ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben er reuzeblij mee en ga misschien mee campagne voor voeren in Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() ik vraag mij af wat ze denken over alle andere thema's zoals veiligheid, economie, woonbeleid, verkeersbeleid, asiel & migratie, financiën ? Hun programma lijkt me erg specifiek en niet voldoende om deel te nemen aan een regering / bestuursvorm.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 26 april 2012 om 16:33. |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voorspel 0,1 tot 0,2 procent van de stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() mja meer zal het inderdaad niet worden denk ik.
maar ik steun hun standpunten. Spijtig genoeg hebben ze er te weinig ![]() en ze verklaren dan wel dat 'de gewone mens' het beleid moet bepalen. De meesten zijn te dom om zulke ingewikkelde materie te snappen :/
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() 2
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eén verkozene volstaat trouwens.
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Ben ik nu de enige die het op zijn heupen krijgt van die internet salonactivisten die denken de wereld te gaan veranderen door likes te verzamelen op facebook?
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 26 april 2012 om 18:43. |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Als anarchist lijkt dat (een partij van kerels die gegarandeerd niets gaan doen) me eigenlijk me het beste alternatief voor ongeldig stemmen.
Dat gezegd zijnde, snap hun punten wel. Ik ben een fervent downloader (hoewel ik veel media ook koop als ik via downloaden van de waarde overtuigd ben) en tegen een directe democratie kan ik ook niet veel hebben. Het zou alleszins een stap vooruit zijn, hoewel sommige dingen niet onderhevig moeten zijn aan stemmen (zoals vrijheid van meningsuiting).
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom? Je stopt het toch niet, de schade is miniem en het promoot vooruitgang en delen.
Zelf ben ik wetenschapper, en zelfs binnen de wetenschap zou ik zeggen 'afschaffen die patenten'.
#14 |
Minister-President
|
![]() Als de maker beslist om het niet gratis weg te geven is dat zijn goed recht.
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien lijkt de schade miniem. De entertainment industrie boomt nog altijd.
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn ze niet een noodzakelijk kwaad om genoeg geld te verkrijgen? Zou de afschaffing van patenten niet leiden tot minder investeringen?
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij beleggers gaat het éérst en vooral om pure winst en dan is onethisch gedrag niet ver weg : waarom investeren in bv een middel dat Aids uit de wereld helpt als er meer geld te verdienen valt met de verkoop van massa's medicijnen die slechts de scherpe randjes afvijlen terwijl de oorzaak blijf woekeren? Dit zou tot een overkoepelend overheidsorgaan moeten behoren met geldvan de mensen voor de mensen! Laatst gewijzigd door Illuminatus : 26 april 2012 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Investeringen door bedrijven zijn een noodzakelijk kwaad in dit geval.