![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk je ooit gelukkig te zijn?
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() een dode olifant.
Citaat:
![]() mijn madam maakt me overigens ook gelukkig. En mijn vrienden en mijn job ook. Maar de allergrootste bron van geluk is en blijft natuurlijk p.be ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn klein mannen maken mij gelukkig maar voor de rest: ik weet niet of ik ooit gelukkig ga zijn. Life stinks en ik krijg er met de beste wil van de wereld geen verandering in.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geluk moet je willen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Geluk is voor velen slechts een kleine roes veroorzaakt door materiële zaken of oppervlakkige sociale bezigheden.
Geluk, zoals het voorgesteld wordt, is slechts een constructie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Wat een vraag... als er 549 paraphilia's bestaan, dan toch 549 soorten geluk ?
Could you be more specific ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Zie de quote in de OP.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteindelijk, geluk is een heel goed seksleven hebben met een vaste partner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een true Nord vindt rust en voldoening in het cultiveren van melancholie, psychisch lijden, dood en vergankelijkheid.
Weltschmerz. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit er tegen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Kijk, deze man is verantwoordelijk voor de meest gangbare manier om 'geluk' te demonteren
Would you really trust such guy ? ? Laatst gewijzigd door Knipp : 18 juni 2012 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 18 juni 2012 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij je gedragen naar je Noord-Europese afkomst intussen reeds als 'ziekte' gecategoriseerd staat. Wat me natuurlijk helemaal niet zou verwonderen in PC- land. Wie is Hejsonja eigenlijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gute Leute Enne hier ruste onze Mitgard, hij zoop te veel en zag het zwart Daarom niet getreurd, Hij had uw "red door" toch alleen maar "black" gekleurd. Mitgard, Mitgard, du alte Sau, Trug Kummer im Herz, hatte viel Kopfschmerz aber war immer voll im Scherz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Leuk, Vigi.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zweden vanuit Finland aanvallen met 32 tankdivisies en den Duits niet zien reageren. Dat is in HOII het toppunt van geluk.
En ik heb dat dus mogen smaken. Maar den Duits wacht mijn Sovjetrijk blijkbaar op ergens in Hongarije. De smeerlappen.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |