![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
|
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...utm_medium=RSS
Volgens mij splitsen we beter nu. Of is het om N-VA-ers uit Brussel en Antwerpen weg te houden? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
Geregistreerd: 27 juli 2011
Locatie: Limburg
Berichten: 972
|
![]() Als er effectief te weinig reizigers zijn vind ik dit niet meer dan normaal. Jammer voor de getroffenen, dat wel, maar er zijn alternatieven.
Desnoods beginnen ze en masse met de auto naar het werk te rijden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
Geregistreerd: 4 juli 2011
Locatie: Republiek Vlaanderen
Berichten: 3.102
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
|
![]() Hier waar ik woon hebben we enkel op schooldagen 's morgens een bus en 's avonds, voor de rest niets!!
Dus niet te veel klagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.867
|
![]() Citaat:
Maar hier is dat wel iets anders. Eerstens is men bezig met het autoverkeer in deze streek te vertragen door de hoofdweg op de helft van de breedte te brengen. Nu schaffen ze de snelbussen af. In een andere topic heb ik al aangetoond dat voor velen er geen alternatief is. Tenzij je een werkdag van 2,5 uren per dag meer onderweg zijn een valabel alternatief noemt. Trouwens die bussen zitten meestal stampvol. Vooral in de weekenden voor het studentenvervoer. Ik kan aannemen dat deze lijnen vanwege de grote afstand niet zo rendabel zijn. Ik stel dus voor dat alle inwoners hier een fikse korting krijgen op hun autokosten als vergoeding voor een erbarmelijk openbaar vervoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
|
![]() Citaat:
Als de mensen met de auto naar hun werk gaan, dan betalen ze daarvoor accijnzen op diesel of benzine. En de regering heeft het moeilijk om de begroting rond te krijgen... Dit betekent extra inkomsten voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
Geregistreerd: 5 maart 2011
Berichten: 5.921
|
![]() Citaat:
De auto, ah ja. Al ooit vanuit Limburg naar Brussel of Antwerpen gereden ? Vertel me dan eens hoe lang je 's morgens en 's avonds onderweg bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
Geregistreerd: 31 mei 2009
Locatie: Antwaarpe
Berichten: 30.400
|
![]() Citaat:
Probeer vanuit Boom maar eens in Brussel te geraken met de trein, en dat is amper 35 kilometer afstand.
__________________
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 3.805
|
![]() Citaat:
![]()
__________________
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 16 mei 2012 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
|
![]() Gelukkig zijn de files in België nooit een probleem.
Zeg dan ook tegen de industrie bonzen en politici dat ze de media niet vol klagen, dat de files hen miljarden per jaar kosten. Dan moeten ze dat er ook maar bijnemen zonder klagen, moeten hun werknemers ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
|
![]() Dus overal waar ze bussen schrappen dreigt er een splitsing?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.745
|
![]() Nog niet veel gemerkt van die splitsing. Limburgers zat hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Staatssecretaris
Geregistreerd: 8 augustus 2010
Berichten: 2.863
|
![]() Citaat:
Citaat:
__________________
I have promises to keep, and miles to go before I sleep. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
|
![]() Citaat:
Daar ga je toch geen auto voor nemen, om nog wat langer in de file te staan. Maar dat jij in de file staat is niet zo erg, je vertrekt maar een 1 of 2 uur vroeger, maar dat de vrachtwagen die zijn waar niet kan afleveren op tijd, die kost geld, jij bent bijzaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Locatie: Luxembourg
Berichten: 3.703
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.745
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Geregistreerd: 11 juni 2010
Berichten: 15.948
|
![]() |
![]() |
![]() |