![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat vinden jullie van dit opiniestuk?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 13 juli 2012 om 23:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb je een bron? Of is het je eigen werk (wat ik vermoed)?
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Het mist bronvermelding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het is eigen werk
![]() Ik wou eens zien of het objectief beoordeeld kon worden ![]() Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 13 juli 2012 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
OK, mr wat denk je v de inhoud? Ik heb deze tekst vrij snel gemaakt, t is nog een "kladversie" (ik zal de spelling & layout verbeteren in het origineel tot de edit functie stopt). Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 13 juli 2012 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Juist! Vandaar ook mijn vraag uit post 2.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Men kan vaststellen dat de verdeling in de federale regering 50% Vlamingen en 50% Walen is, dit terwijl de bevolking 60% Vlamingen en 40% Walen bevat. Kan men dan zeggen dat Vlamingen en Walen gelijke rechten hebben?" (zie het kwestisieuze opiniestuk)
Meer zelfs dan "zeggen", het staat rekenkundig vast dat bij een fifty-fifty verdeling tussen vlamingen en walen; beiden evenveel rechten hebben. Hoedanook, na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad ben ik tot de slotsom gekomen dat walen en vlamingen postjespakkers zijn.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 juli 2012 om 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. een beetje zoals d'en annuaire dus ? Inhoudelijk niets op aan te merken maar niet bepaald het konninginnenstuk in 's mans bibliotheek.
overigens, na zorgvuldige analyse en weloverwogen beraad kwam ik tot de slotsom dat ook telefoonboekbestellers postjespakkers zijn.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 juli 2012 om 07:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Over welke rechten spreek je dan? Over postjes pakkers kunnen we het volmondig eens zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
na weloverwogen beraad en zorgvuldige analyse ben ik tot de slotsom gekomen dat er in u - mijn beste subocaj - een onvervalste postjespakker schuilt.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 14 juli 2012 om 08:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik denk mijn beste 4x10E6, dat velen onder ons niet doorhebben dat we in een apartheidsregime leven. Dat vlamingen op basis van de taal die ze spreken minder vertegenwoordigers krijgen neigt mij naar puur racisme en onderdrukking, dat Vlamingen na zoveel jaren nog altijd geen democratisch evenwicht hebben kunnen herstellen is best zielig als je kijkt naar de VS en Zuid Afrika waar ze dit reeds wel hebben kunnen doen. Ja over postjespakkers ben ik het volmondig eens, als onze traditionele partijen zich niet zouden laten verleiden door de postjes zouden wij Vlamingen zichzelf nooit zo in het zak laten zetten voor een staatshervorming die ons overbodig maakt in onze eigen Vlaamse hoofdstad Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 juli 2012 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is bizar dat we in dit land niet eens MOGEN stemmen op partijen waarvan de heersende klasse heeft beslist dat ze aan de verkeerde kant van de schreef liggen. Democratie noemt men dat dan
![]() |
#15 |
|
![]() Het zijn nu eenmaal twee volkeren: dat wist men in de jaren 70 al. Nu zijn er nog altijd kinkels die dat menen te moeten ontkennen.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb er niets tegen dat volkeren samenwerken. ik heb er wel iets tegen dat volkeren hun eigen lot niet in handen kunnen nemen omdat anderen zich geroepen voelen zich ermee te moeien.
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Een planeet is geen land he, je moet maar naar Irak en Afrika kijken om te zien hoe slecht de relaties kunnen zijn tussen 2 volkeren die verplicht worden om in 1 land te leven. België is daar ook een voorbeeld van dat er niet ver af van ligt, zo heeft de Franstalige elite met hun poging tot culturele genocide niet veel bij te leren van Mbutu en consoorten
Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 juli 2012 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer wat retorische retoriek te beperken in geschreven stukken. Je kan beginnen met 1 vraag in de eerste alinea die je in de laatste alinea beantwoordt ( en je eigen opinie dus weergeeft).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |