![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkende gedetineerden krijgen werkloosheidsuitkering bij staking cipiers
Ongelooflijk! Dit is Kafka ten top. http://www.n-va.be/nieuws/persberich...taking-cipiers Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het land van Magritte!
Laten we er aub mee lachen, dit zijn niet de grove kosten. Maar het zou best wel eens aanleiding kunnen zijn om via wangedrag de cipiers zoveel mogelijk te laten staken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey, dat kan toch niet? Die leven al in grote luxe, ik heb gehoord dat gevangenen als ze geld hebben een TV kunnen huren, dat kan toch niet?
Die mogen zelfs om de paar weken gratis douchen heb ik gehoord, dat kan toch niet? Daar moet ne werkmens voor betalen als hij wil douchen en die krijgen dat gratis...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, als je weet dat die mensen per dag dat ze werken een losse 42 cent of zo verdienen, die hun dop zal zeker een cent of 13 zijn.
Als hoofd van het gezin misschien zelfs 15 cent.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 juli 2012 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet vergeten dat de meesten daar met een reden geplaatst zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, 11.000 gevangenen, 10.000€ uitkeringen. Iets minder dan een Euro per gevangene per jaar. Hopelijk sparen die mensen dat geld...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 6 juli 2012 om 12:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eerlijk gezegd, ik vind dit normaal. Als men hen de mogelijkheid heeft om te werken maar dat werken verhindert wordt door een staking, dan is dat niet de schuld van de gevangenen.
In in tegenstelling tot ons hebben die niet de vrijheid om alternatief transport te zoeken om op hun werk te geraken.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Kan je dat bewijzen ?
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn zelfs gedetineerden die met hun zeer kleine inkomst behalve hun eigen kost voorzien ook nog eens hun vrouw en kinderen thuis proberen te steunen.
Kan toch niet? Gedetineerden die kinderen eten geven? Waar gaat dat naartoe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echter nog nooit een vakbond of minister, laat staan een cipier zien staken omdat gedetineerden heel ver onder de wettelijke loonvoorwaarden betaald worden.
't is nochtans al justitie dat de klok slaat daar. Laatst gewijzigd door Mambo : 7 juli 2012 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen stuurden me bericht dat ik dat niet moest doen, dat ik geen belastingen diende te betalen op die inkomsten. Op mijn schriftelijke vraag waarom ze mee werkten aan de koppelbazerij van de staat hebben ze daarna niet meer gereageerd. ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 7 juli 2012 om 12:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |