![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Canvas was de zender die ik voornamelijk bekeek. Niet voor de sport niet voor de evenementen (wat dat dan ook moge zijn) en zeker niet voor de specifieke programma's voor anderstaligen (wat dat dan ook moge zijn). Krijg ik nu mijn bijdrage voor de Vlaamse belastingszenders terug aub? Kan ik wat video's huren en een schotelantenne van kopen. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 april 2012 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, moesten enkel de mensen die de VRT appreciëren betalen, er zouden nogal wat ambtenaren op straat komen te staan.
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Anderstaligen...?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tomaten kweken op het werk is er dan niet meer bij. Echt waar mensen , ik heb zo een ambtenaar gekend , die had een hele plantage tomaten op zijn bureau. Het hele jaar door kon hij oogsten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de VRT is het zo een beetje als met de vroegere SABENA.
Van de helft van het personeel is niet geweten wat ze daar eigenlijk precies doet. Ze weten het eigenlijk zelf ook niet , daarom beginnen ze maar tomaten te kweken of iets gelijkaardigs . Kwestie van iets om handen te hebben. Hetzelfde is eigenlijk aan de hand bij het personeel van locale besturen . Een niet onbelangrijk deel heeft daar in feite geen werk en verveelt zich daar stierlijk. Laatst gewijzigd door Pericles : 22 april 2012 om 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat van die specifieke programma's voor anderstaligen staat niet (meer) in het artikel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De heruitzending van "hier spreekt men Nederlands"
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() In d�*t geval ben ik voorstander.
Als het echter ondertitelde programma's in arabisch en turks is, vind ik dat ze zoiets niet op een openbare zender moeten programmeren, maar in de eigen islamitische zendtijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() De uitbreiding van het Canvas aanbod vind ik een goede zaak. Op de andere Vlaamse zenders is er meestal nog veel minder te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typisch Vlaams, we zijn blij met de minst slechte, want de anderen zijn nog slechter...
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 april 2012 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Jawel hoor! http://www.demorgen.be/dm/nl/2909/tv...uwe-naam.dhtml regels 11, 12, 13.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 23 april 2012 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ik had dat verstaan als 'programma's die anderstaligen helpen met hun Nederlands'. Als het inderdaad zoiets wordt als op de Nederlandse openbare omroep, vind ik ook dat ze het meteen terug mogen afvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Vind je het kunnen dat iemand een hele hoop belastinggeld krijgt om louter te vegeteren?
![]() |