![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flawieter ontkent natuurlijk.
Hij zou alleen maar "geconstateerd" hebben dat op de suikertjes in het parlement enkel de Vlaamse benaming 'suiker' stond. Hij zou geen richtlijn gegeven hebben om daar iets aan te doen. Waarschijnlijk moet hij toch nors gekeken hebben naar de verantwoordelijke voor die dinges; of minstens toch moet die verantwoordelijke zo'n schrik hebben van de Eerste Burger van het onLand, dat die geen nadere uitleg durfde vragen ... Punt van discussie: is dit normaal in een parlement in een land in de beschaafde Westerse wereld? Geniet mee: titel: Parlement heeft weer ‘sucre' in huis link: http://www.standaard.be/artikel/deta...20704_00211333 En morgen werkt die link misschien niet meer, dus de tekst: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt infantiel natuurlijk om te vallen over een onnozel klontje suiker. Maar, op zich is het wel terecht: stel dat het omgekeerd was en er alleen sucre op stond.
Het spreekt wel voor zich dat het een futuliteit is dat kan tellen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Vito : 5 juli 2012 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die mens heeft natuurlijk ook veel tijd om alles te bestuderen, zolang het maar niet gaat over een dossier natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Man als men al gaat zeveren over een klontje suiker.... Waar gaat dit toch naartoe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Maakt TAK zich niet constant druk om dezelfde futiliteiten?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Mocht er alleen Sucre opstaan zou een flamingant er ook wel een opmerking over gemaakt hebben. Misschien zou er dan een topic gekomen zijn om de politicus in kwestie te prijzen voor zijn taalstrijd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is een non-event. Geen aandacht waard. Zoals Vito zei: komkommertijd!
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, gelukkig zitten ze niet in het parlement.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stoor mij eigenlijk vooral aan al die Engelstalige reclame. Mjah, eigenlijk ook al aan reclame op zich.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bah, alternatieve en universeel aanvaarde (!) benamingen zat hé...
Wat te denken van 'sucrose' of 'α-D-glucopyranosyl-(1→2)-β-D-fructofuranoside'.... onze arme parlementariërs zullen nooit meer een taalprobleem hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Ik zou't even ridicul vinden
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Geen last van. Geen TV. Geen Radio. Adblock+ op de browser.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Echter als ik eens mijn leuke gehuchtje verlaat in naar een grote stad trekt word ik overal geconfronteerd met die reclame. Mensen die allerlei rotzooi in mijn handen duwen als ik het Leuvense station verlaat slaat toch wel alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Tijd om een nieuw KS (Klontje Suiker) dossier op te starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach, ik ben geen stadsmens, ik zal het nooit gewoon worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Idem, en aan woorden als "wellness", "lifestyle", "trendy" en "kids" die doorgesijpeld zijn in ons taalgebruik vanuit de Engelstalige reclame.
|
![]() |
![]() |