![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan maar afliegen dat het N-VA VB-Light zou zijn .......
http://www.knack.be/nieuws/belgie/vl...0050083908.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Diegenen die "too light" zijn voor het Vlaams Belang komen vanzelfsprekend in aanmerking...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() een artikel uit februari? man man man, ze worden steeds wanhopiger bij de belgonen.
Dat is nu al de tweede topic over dergelijk oud nieuws, dan nog zeer twijfelachtig van aard gezien de bron |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het N-VA wordt intussen wanhopig van het succes van hun mede-tegen-strevers
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan de Belgische leiband lopen in de "Vlaamse" regering is niet echt een succesvolle strategie. En doen alsof ze niet in een federaal cordon zitten is ook niet echt overtuigend.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het moet erg met je gesteld zijn als je moet terugvallen op een artikel van een half jaar geleden. Ik heb soms zo een medelijden met je, Rikske! het is pathetisch!! ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 1 juli 2012 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening: niks nodig om zich zorgen te maken. De kiezers zijn uiterts tevreden over de nva, en worden alsmaar nog tevredenerderderner. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Henri1, de 'grote' belgicist die het Vlaams Belang als betrouwbare bron opvoert. Zou er een hittegolf woeden in de contreien waar Henri1 zich ophoudt ?
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Alle 'wapens' worden in de 'strijd' gegooid, zelfs diegene waarmee hij extreem belachelijk overkomt. ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want verder zie ik geen resultaat, want zoals ik al zei, het aan de Belgische leiband lopen in de "Vlaamse" regering met de vrienden van de Belgicistische profitariaatsgroepen is niets om trots op te zijn. En dan over de federale regeringsonderhandelingen, de N-VA is opzij gezet juist? Je weet dan toch ook wel dat de N-VA in een federaal cordon zit? Hoe gaat het dan verder? Aan de kant staan roepen? En daarna?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor de rest is de N-VA pas begonnen. Als ze 34 jaar na hun oprichting niets bereikt hebben, zoals het Vlaams Belang, zal je kritiek terecht zijn. (Maar ik vond de diepe politieke crisis van 2010-2011 op zichzelf al de moeite waard.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een wanhopige bullshit dat gij hier komt brengen lol - de eerste zin van het artikel:
"Valkeniers beschuldigt de top van N-VA er niet van dat ze actief Vlaams Belang'ers ronselt" Loooool, de waanhoop is naabij - ge hebt toch het nummer van de zelfmoordlijn hoop ik???? :rotfl:
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het "leve Belgie" gehalte is in de N-VA nog steeds van Schiltz-niveau. We willen een onafhankelijk Vlaanderen maar het moet onderhorig blijven aan Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ik kan mij moeilijk inbeelden dat ik als VB mandataris tegen subsidies van de islam ben en plotseling wel VOOR subsidies van de islam ben. Het is maar 1 voorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Schiltz is het synoniem geworden van het gesloten compromis. Van de brug te ver in de toegevingen. Met de uiteindelijke ondergang van zijn partij tot gevolg. Terwijl jij Dewever - die NIET tekende en van de onderhandelingstafel opstapte omdat hij NIET dezelfde fout wilde maken en daardoor de macht en de ministerposten verloochende - verkettert als iemand "die zich opzij liet zetten". Van twee dingen, één. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() Ik koester geen illusies, maar ik zal het toch maar vragen: op wat steun je deze stoutmoedige bewering? Hoe handelde De Wever in het belang van België? En waarom zou hij in het belang van België handelen?
|
![]() |
![]() |