![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke Belgicyst durft dat nog verdedigen?
Wellicht geen enkele - modder gooien, rond de pot draaien, rien-a-voir exkuses opwerpen, dat wel - maar ingaan op de kern van de zaak - nee.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu ik ga niet onkennen dat ik daar een stukje van wou mee profiteren - maar ik doe niet mee aan de Belgische staat in stand houden...
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen Belgicisten die durft kraaien zoals des tijds? Kwal surprise...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ge hoort u zelf veel te graag...
Ga dus maar gerust verder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft wel weinig met al of niet belgicisme te maken. Belgie is momenteel uit het zicht van de financiele markten (Di Rupo en zijn leuke vrienden, hebben enkele leuke belastingsverhogingen, en nog wat meer doorgevoerd), die hun handen vol hebben met zowat heel ZuidEuropa.
Nu kom. Weet ook niet vanwaar men de 10% haalt. Bij mijn weten is het nog altijd een 4% netto, of zoiets. Waarschijnlijk zal de koers nu boven pari staan, en als men ze nu verkoopt, dan zal men een 10% gewonnen hebben tegenover de aankoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=163720 Het is één van mijn meer dierbare beleggingen die ik ooit heb gedaan. Voor mij is het evengoed: "Money talks". Ik wou inschrijven op OLO's omdat daar het rendement nog beter was, maar eer ik uitgevonden had hoe en waar tegen de beste voorwaarden ( makelaarsmarge, bewaarloon, geld versassen, ...) waren de OLO's al gezakt. De tegemoetkoming van 15% ipv 21% maakte op dat moment slechts een deel van het verschil tussen de OLO's en de staatsbons goed. De OLO's noteerden toen nog steeds hoger dan de interest die op de staatsbons werd gegeven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |