![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In een echte democratie heb je geen adel en zeker geen koning. Maar in Absurdistan heb je alles.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...nwiPc.facebook
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grondvod zou gewijzigd moeten worden, om een interne tegenspraak er uit te krijgen.
Maar ja, het is een truuk van de oude machtspartijen om met de uitgedeelde lintjes populaire mensen aan de monarchie te binden, en dus voor hun kar te spannen. Principe: alle b. zijn gelijk voor de wet Art. 10. Er is in de Staat geen onderscheid van standen. De Belgen zijn gelijk voor de wet; zij alleen zijn tot de burgerlijke en militaire bedieningen benoembaar, behoudens de uitzonderingen die voor bijzondere gevallen door een wet kunnen worden gesteld. Art. 11. Het genot van de rechten en vrijheden aan de Belgen toegekend moet zonder discriminatie verzekerd worden. Te dien einde waarborgen de wet en het decreet inzonderheid de rechten en vrijheden van de ideologische en filosofische minderheden. Maar de ene is wat meer gelijk dan de andere: Art. 113. De Koning heeft het recht adeldom te verlenen, zonder ooit enig voorrecht daaraan te mogen verbinden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() TE onnozel voor woorden : elke staat eert zijn "verdienstelijke burgers" met een adelbrief
die overigens nooit erfelijk is.. Paul McCartney MBE....
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Aangezien ik je enkel adeldom kan verlenen, zonder daar ook maar enig voorrecht aan te mogen verbinden, verzoek ik u vriendelijk maar hoogachtend, de Subocaj stichting met een donatie ter beschikking te stellen. Deze stichting heeft tot doel de armere koningshuizen een soort leefloon te bieden. Hoogachtend, Koning Subocaj. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Jep, een aloud middeleeuws feodaal gebruik: zo kon men hun horigheid versterken of belonen. Vooruitgang noemt men dat.
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb geen problemen met het "eren" van "verdienstelijke burgers", je hebt daar geen ridderschap of baronnen of wat dan ook voor nodig.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Die zijn veel meer met de algemene waardering die ze voelen van de mensen rondom hen. Moest men mij 'die gunst (sic) verlenen' (wat natuurlijk helemaal utopisch is), dan zou ik die voor beleefd weigeren, maar ze toch aan moedige belgo-bleu'en zoals system/HetOosten, ANother Jack of santos proberen door te spelen voor hun dappere en nooit aflatende forumstrijd voor het 'vaderland'. Dan zijn die kwibussen ook nog eens gelukkig en even niet verzuurd. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Riddertitel mag blijven, indien verbonden aan een een orde verleend door de staat (zoals het Legioen van Eer). Nooit erfelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() ²
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De staat zijn wij allemaal, niet een pipo die in de juiste vagina geconcipieerd is.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() De staat vertegenwoordigd door een democratisch (of meritocratisch) verkozen staats- of regeringshoofd.
Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 16 juli 2012 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ach, In nazi duitsland werden ook nog medailles gegeven in 1945
de bevolking lag er niet wakker van
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk dat je van je rechten gebruik maakt; ik doe dat ook. Ik verklaar je, vanuit mijn enclave-koninkrijk ergens in Vlaanderen, de oorlog. Uit mededogenheid zal ik die echter niet voeren in weekends of op Vlaams erkende feestdagen. Hou je dus vast de 21° eerstkomend. met strijdvaardige groeten, king Schoofie Maar wat ik wou zeggen: Torfs heeft naast zijn ondeugden en vele gebreken, vooral politieke, ook heel af en toe een gelukkige ingeving. Vandaag in DS staat er één van: Citaat:
Langs wiki vermoed ik dat het zoeken te langdradig wordt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisc...van_verheffing .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 22? Hoeveel koekendozen levert dat op?
Forumlid Fabiola-avatar zal blij zijn. Verder zullen er een aantal 'meh's zijn. De Vlamingen en democraten zullen er moed uit putten om zulke nonsens uit de wereld te helpen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 17 juli 2012 om 07:49. |
![]() |
![]() |