![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...63&postcount=1
Ik zie dat de moderatie de banpunten heeft afgeschaft en nog wijzigingen heeft aangebracht aan het forumreglement. Op zich geen probleem daarmee want het is jullie forum, maar ik vind wel dat het nieuwe ''reglement" bovenaan bij forumreglement moet vermeld worden. Niet alle forummers hebben bovenstaand bericht gelezen. Kwestie van duidelijkheid en transparantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er kunnen geen verschillende forumreglementen zijn naar gelang de moderator. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ben het hartsgrondig met je eens, maar Pontifex is nu eenmaal zo. Wat wil je eraan doen? Als het je niet aanstaat, kan je alleen jezelf bannen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Pontifex verklaart boudweg dat hij het forumreglement HELEMAAL niet gebruikt, dat is nog wat anders dan dat moderatie zich het vanzelfsprekende recht voorbehoudt uitzonderlijk een uitzonderingsmaatregel toe te passen. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 september 2013 om 22:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Wat jij citeert zijn vanzelfsprekendheden, dat ze baas zijn.
Dat is nog heel wat anders dan d'office de forumreglementen opzij schuiven. Die hebben dan geen zin of betekenis meer. Daarmee zit je in de pure willekeur. (het gaat niet om de interpretatie van de forumregels, maar om het opzijschuiven ervan) Laatst gewijzigd door eno2 : 22 september 2013 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Super Moderator
|
![]() Beste,
Citaat:
Citaat:
Het banpuntensysteem bestaat nog, maar ik gebruik het niet als hulpmiddel. Het forumreglement is nog steeds ongewijzigd van kracht. Citaat:
Wanneer er een klacht over iemand komt, dan krijgt de betrokken persoon een waarschuwing, én een verwijzing naar de tijdelijk snellere aanpak, die ik wenselijk achtte omdat het forumgebeuren uit de hand liep. Pontifex. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Super Moderator
|
![]() @Iedereen:
Het reglement blijft ongewijzigd van kracht zoals vroeger: geen persoonlijke aanvallen, geen onwettigheden, om het zeer algemeen en bondig te formuleren. De wijze waarop ik persoonlijk de toepassing ervan afdwing, is ietwat anders, sneller, en harder dan het hier de gewoonte was. Ik hoop dat dit een tijdelijke noodzaak blijkt. Eens de ergste uitwassen weggesneden, kunnen we weer wat toleranter worden, en al eens een extra kans geven. Wie op een normale wijze over politiek komt praten, kan ongestoord zijn gang gaan, en hoeft van mij of het reglement hoegenaamd geen last te ondervinden. Pontifex Laatst gewijzigd door Pontifex : 23 september 2013 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He kijk, daar heb je Rudy weer in een Suggestie&Mededelingen thread. Wie had dat nu gedacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jij misschien.
Laatst gewijzigd door Rudy : 23 september 2013 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @mods
Forumgebruikers die worden geband, daar blokkeer je ook gewoonweg het IP-adres van. Jammer maar helaas voor wie onder hetzelfde dak of studentenkot woont. |
![]() |
![]() |