![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op http://www.juridischforum.be/forum/v...p?f=25&t=39159 vond ik volgend leuk verhaaltje.
(volg het gerust mee op het forum) Een (belgische?) mevrouw is zwanger van haar ghanese vriend - niet gehuwd, ze wonen wel wettelijk samen. Ik ga er dus van uit dat mijnheer hier tijdelijk legaal aanwezig is. Nu wil ze persé dat haar ongeboren kind reeds prenataal door de vader wordt erkend (rara waarom zou dat toch nodig zijn? papiertjes voor papa misschien?) In de gemeente waar ze woont (ik vermoed Halle) eisen ze dat de Ghanese wet wordt gevolgd (zoals wettelijk voorzien) en willen ze documenten waaruit blijkt dat mijnheer de Ghanees buiten het huwelijk wettelijk vaderschap kan opeisen. Niet overal wordt dat toegestaan bijkbaar. De gemeente Halle doet beetje moeilijk, want ze willen dat niet zelf opzoeken. Wat zegt men echter in de moeltiekoeltie verrijkte gemeente Anderlecht (waar ze zelfs niet woont): KOM MAAR AF, WIJ ZORGEN ONMIDDELLIJK VOOR JE PRE-NATALE ERKENNING ![]() Ik vraag me nu wel af of ze een racistische opmerking zouden durven maken als de kleine toevallig helemaal wit is en de papa pikkezwart?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() "Een (belgische?) mevrouw is zwanger"= fraudeur? "Zonder pardon"?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee, ik zeg niet dat déze mevrouw persé fraudeert. Ik zeg dat de manier waarop Anderlecht met de internationale regels omgaat de deur openzet voor fraude.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat doet u eigenlijk vermoeden dat de mama blank is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ze niet blank zijn? maakt dat verschil uit?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blanke mama? Niet nodig hoor.
Ik heb mijn Belgische nationaliteit zelf mogen kiezen, 24 jaar geleden. Moest er zelfs geen pak zeep voor kopen. En dat alleen maar omdat mijn moeder op Belgisch grondgebied geboren was.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar krijgt het kind dan in eerste instantie de naam van de moeder. Nadien (bij erkenning) zal het dan de naam van de vader krijgen. Maar ik vermoed dat ze liever ineens de naam van de vader nemen zodat die gemakkelijker aan gezinsvereniging met zijn ongeboren kind zal kunnen doen. De wetten zijn ingewikkeld. De wegen naar Rome oneindig. Ik vrees dat er zeer veel "gewenste" kinderen gemaakt worden enkel en alleen om het papiertje te verkrijgen. Enige vorm van moraliteit is daarbij ver te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dat er voldoende negers bereid zijn hun tamp in de lelijkst mogelijke belgische wijven te rammen in de hoop de nationaliteit te bekomen staat volgens mij niet ter discussie. Zie bijvoorbeeld de "once you go black..."-geit uit het misprezen 'Exotische Liefde' (vt4). Als u hier tegen bent nodig ik u uit meerdere lokale dames gelukkig te maken (en de vooroordelen over zwarte mannen te overtreffen). Zolang u niet bereid bent om af en toe eens (voor het vaderland) raak te schieten op zo'n 'wonder der natuur', vormt u een deel van het probleem, en draagt u zelf actief bij aan de import van buitenlandse dekhengsten.
Maar back on topic: Gezinshereniging met een ongeboren kind is, zelfs in België, onmogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vermoed dat indien het kind eerst de naam van de moeder (autochtone) krijgt en dan ineens opnieuw de naam van een hier tijdelijk verblijvende vader, dat dit problematisch is dan indien het GEBOREN kind ineens al de naam van de Ghanese papa krijgt samen met het Belgische paspoort (mama = belgisch + hier geboren). Bovendien vroeg ik me af waarom ze in deze omstandigheden niet gewoonweg trouwen.... tot ik zag dat ze onder de naam "yalika" postte en er vermoeden rezen waarbij papa Ghanees in Ghana ook nog wel eens ene Ghanees gezinnetje zou kunnen hebben, waardoor huwen in Belgie niet direct een mogelijk optie was om het Belgische papiertje te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik lees Gambia, maar soit.
Waarom doet "yalika" bij jou een belletje rinkelen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Een goede zwarte man, want negers kijken niet naar het uiterlijk, Belgen wel." En dat was dan al de tweede neger voor wie ze rondging voor zijn papieren. ![]() Hij was ook een moslim als ik me niet vergis "zodat ze nog niet konden samen slapen", maar hij had wel gezegd zijn vrouw te gaan verlaten voor haar. Intussen woonde hij er blijkbaar nog gewoon bij. Ik wist niet wat ik hoorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yalika lijkt me een islamitische (nick)naam, vandaar het vermoeden van islamitische overtuiging en eventueel mogelijke polygame toestanden. Waarom anders doe je zulke moeite om pre-nataal je kind te laten bevaderen als je er zelfs niet mee wil huwen? Schrik dat het dochtertje gewoon Fatima Janssens moet heten of zo?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 juni 2012 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, met al zijn nakomelingen. Laat ons dus hopen dat hij vijftien vrouwen heeft die elk tien kinderen baren en dat ze dan met alle 150 jouw woning komen bestormen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Iedereen weet dat ze de scheids omkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Kan Voorpost eigenlijk geen team oprichten van raszuivere vlamingen die er hun werk van maken om zulke troela's hun wens(en) te gaan (ver)vullen? Dan moeten ze niet op zoek naar een zwarte man.
Een soort thuishulp maar dan met hun blanke paal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk is dit de reden, maar het lijkt me logisch dat iemand moet aantonen niet getrouwd te zijn voordat je hier een kind kunt erkennen. Dat is altijd te regelen via een ambassade dus waarom die " het niet begrijpen" lijkt me vreemd. Mogelijk is de man getrouwd in Afrika en zit daar het addertje? Lijkt me niet denkbeeldig! |
|
![]() |
![]() |