![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Hoe komt het dat het 4 jaar heeft geduurd voordat ze voor de rechter komen te staan? Is dat niet belachelijk traag? Volgens mij hebben ze gewoon getracht zo lang mogelijk te wachten om het stillekes af te voeren. 2) Waarom wordt straatvechter en bendeleider jajah vrij van vervolging gesteld voor het gedeelte privé-militie? Vlamingen zouden eens precies hetzelfde moeten proberen, in het zwart gekleed patrouilleren ! jajah had met zijn mede-criminelen gewoon ook hiervoor moeten voorkomen. 3) Naar mijn mening gaan er zowiezo geen veroordelingen komen, oftewel een paar voor de vorm. En van eventuele straffen zal dat schorremorie uberhaupt niet lijden. Die jajah, moest alleen al voor zijn leugens bij het frauduleus halen van een belgische pas, gewoon de nationaliteit zijn afgenomen, en teruggestuurd naar Libanon. Maar neen, hier kan dat allemaal, en ondertussen leeft die luie nietsnut met uw en mijn geld van de werklozenfonds. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 1 juni 2006 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het bewezen dat zij de aanstokers van de rellen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() tja in Holland lachen ze er niet mee als ze ontdekken dat ge gelogen hebt bij uw asielaanvraag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() 'k hem het zelf gezien...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Wat precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() dat de zon schijnt... zucht...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wel bewezen dat zij de milities hebben opgericht om te patrouilleren, ze hebben het zelf aangekonigd. Vandaar dat men dat stuk al heeft opgelost door te stellen dat het niet om milities ging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Fournidinges: hoe lang al ? Hoezo traag, juist rap, de belachelijk grote achtertand van het belgich gerecht in acht genomen. 2) Te gek voor woorden ![]() Leve de paranoïa 3) U weet blijkbaar heel veel ![]() Onder welke steen ga jij wegkruipen van schaamte als em wel veroordeeld wordt ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst schieten, dan vragen stellen vinden ze al veel leuker.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
efkes "vergeten" zeker dat liegen bij de asielaanvraag nu met terugwerkende kracht je papierkes kan doen verdwijnen richting prullemand ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() liegen is geen probleem voor U ... ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() het volk schat huisvuilophalers hoger in dan politici van de traditionele belgische partijen.
Na de politiek zal het wel de rechtspraak dominosteen die valt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...RA09102002_029
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Tegendradigaard
![]() tja in Holland lachen ze er niet mee als ze ontdekken dat ge gelogen hebt bij uw asielaanvraag.... Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 1 juni 2006 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De vraag stellen is ze beantwoorden.
Dat wordt hier dag op dag met verve onderstreept Laatst gewijzigd door born2bewild : 1 juni 2006 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() U kiest steeds opnieuw de kant van de allochtone gemeenschap, zelfs wanneer die overduidelijk in de fout gaan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan moet hij niet alleen veroordeeld worden, hij moet serieus veroordeeld worden èn serieus gestraft. Als ze bijvoorbeeld afkomen met een veroordeling op slechts een paar puntjes goed voor zes maand met uitstel dan telt het voor mij niet. Allee, je weet wat ik bedoel. Tenzij je gaat muggeziften, maar dan zou je van slechte wil kunnen zijn. Laatst gewijzigd door Antoon : 1 juni 2006 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Even het geheugen opfrissen:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() En waar wordt de AEL vermeld?
|
![]() |
![]() |