![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() We moeten de toplaag van de bevolking laten betalen voor de crisis die zij veroorzaakt hebben. Neem 4'30" tijd en kijk naar de uitleg op YouTube.
http://m.youtube.com/watch?v=W4S6W5epvbE |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() The address wasn't understood
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Begint die zever weer...
Geen enkele reden om een rijkdomsplafond in te stellen. Easy as that. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De ongelijkheid kan niet eindeloos toenemen zonder het sociale patroon te vernietigen.
Rijkjes zouden zichzelf enkel maar limietloos mogen blijven verrijken, vanaf het ogenblik, dat in de samenleving waarin ze zich verrijken, het humane levensminimum voor iedereen verzekerd is. Iets anders is immoreel en praktisch ongewenst, en in zekere zin terreur en uitbuiting. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet altijd glimlachen als ik zie dat voor sommigen, veel geld verdienen een misdrijf is...
![]()
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() I care
You don't care They care A lot of them care Je begrijpt toch, dat je hier iets afschuwelijks toegeeft. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 september 2012 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Sociopaat zijn met sociaalterroristische trekjes is wel degelijk afschuwelijk, zoniet voor de drager, dan toch voor de slachtoffers en voor de maatschappij als geheel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Voor wat jouw lamentabele geestestoestand betreft: I don't
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als daar een indivudueel plafond op staat,
en bijvoorbeeld Helmut Lotti zou dat plafond bereiken op de 1° december van 't jaar, moet die dan de rest van zijn concerten van dat jaar, gratis gaan zingen ? Of mag hij zeggen: "Zing maar voor uw eigen, ik ben naar de Maladijven" (vrij rijmpje naar de frituuruitbater met zijn bordje: "ik ben naar de Dolomieten, bak zelf uw frieten"). Neem dit nu niet letterlijk, maar geef toe dat je plafond in realiteit onmogelijk is. Het enige wat mogelijk is, is dat internationaal een trend zou waargemaakt worden dat hogere inkomsten en hoge vermogens mee belast worden. Immers, als er een reden kan zijn om te vluchten of te verkassen, dan zal er gevlucht of verkast worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() De manier waarop sommigen zich verrijken is echt schandalig en onmenselijk...
In het belang van het - fatsoenlijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Niettemin praat ik nog tegen jou, wat ik met bijna alle andere sociale terroristen op forum hier allang niet meer doe. Misschien heb ik met jou nog het meeste medelijden? Of is het omdat je er vierkant en schaamteloos voor uitkomt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Neen, niet veel geld verdienen. Het gaat om limietloos geld verdienen. Meestal door uitbuiting. Dat is het onderwerp hier van de draad, en van mijn betoog. Niet veel geld verdienen. Dat mag van mij. Veel geld.Heel veel geld. Maar niet limietloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |