![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaag op deredactie.be:
"Nieuwe peilingen fluiten Syriza terug". (het gaat dan over de Griekse crisis). Nu, wat blijkt: - het gaat om 1 (één) peiling. - niet eens een feitelijke bronvermelding. Wiens peiling? Hoeveel deelnemers? - en dan de cijfers: Syriza "slechts 23,7%". Met de verkiezingen was dat nog 16.8%. Een stijging van zeven procent heet tegenwoordig dus "terugfluiten". Goe bezig, vrt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och ja, bolleke, iets ernstigs moeten we van die propagandakanalen toch niet verwachten, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De veeërtee doet het weer.
Enfin, minder straf deze keer, en wellicht eerder uit onbegrip en slordigheid dan kwade wil, maar 't valt toch wel op. "Russische sekte leefde jarenlang onder de grond". http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1397440 Geïntrigeerd was ik wel, en dacht aan een of andere Orthodox-christelijke of misschien neostalinistische groepering die de teloorgaande Russische cultuur probeert te bewaren of zoiets. Blijkt dat het om een Islamistische sekte gaat. Die mensen spreken zelfs geen Russisch. In het geheel niks Russisch aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zomer verklaart veel. Internet journalistiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ruim anderhalf jaar kijk ik niet meer naar de VRT. Ik kan die mensen niet meer rieken of zien en het is niet goed voor de gezondheid. Wat betreft nieuws: soms eens naar het nieuws op VTM.
Alle andere nieuws lees ik via krant of internet. De VRT gaat er nog steeds van uit (blijkbaar), dat zij de enige nieuwsbron is met de volle waarheid in pacht. Wat een (bewust) wereldvreemde zender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De VRT heeft geen toekomst meer
Euthanasie of de lange lijdensweg? Either way, my best |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan u dat niet kwalijk nemen, iedereen heeft recht op een afwijking, ook de grootste zieligaard Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2012 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lijkt ons een deugd! We gaan dat zo trachten te houden Het is gezond en amusant....weer een argument voor de overbodigheid vd VRT Waarom betalen voor Xavier als we hier the real thing hebben Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 augustus 2012 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik denk dat ik ongeveer sinds eenzelfde periode ook deze houding heb aangenomen. Het verbaast me dat ik zelfs nog liever VTMnieuws kijk dan VRT. Van Terzake en Kathleen Cools krijg ik ondertussen boebelen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 augustus 2012 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Eigenlijk zou ik geld moeten vragen voor de kleine zijn ergernis-sessies...
Maar ja, ik ben dan ook véél te goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Gisteren naar de VRT gekeken?" "Ja! Het trok weer op niks!.." ![]() "Hebt ge het opgenomen?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VRT negeren is dus géén optie. Die propagandamachine moet gewoon kapot.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is dan ook het enige dat je aan Jack kunt doen, nietwaar?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |