![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben nu op ne Amerikaanse site gewoon int het Nederlands aan het schrijven,moet zeggen dat die mannen alles vertalen,het draait wel rond een spelletje van facebook waar ik nr 1 sta,301000 like,looollllll
![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, gij doet da goed !!! Hier nog ene; (Y)
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat komt er uit die vertalingen?
Ik heb een paar Japanse vriendinnen die ook op Facebook zitten. Af en toe laat ik Bing hun teksten vertalen. Een onverklaarbare wirwar van woordjes met wat Japanse tekens ertussen! Wat ze op internet "vertalen" noemen, amai!