![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft echt bestaan, hoewel het woord niet in google voorkomt.
Het front had als doel om de Grote Kamsalamander te redden uit oude waterputten van een bloemenkwekerij in Oud-Loosdrecht die gesloopt werden. In totaal 200 salamanders vonden een nieuwe plek in het Tienhovenskanaal dus geen Tienhovens kanaal. Dit was de enige plek in Noord-Holland waar dit dier voorkwam, hoewel Loosdrecht toen nog bij de provincie Utrecht hoorde. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 20 september 2012 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ringslangenbevrijdingsfront is in oprichting.
Het heeft als doel om de ringslangen te redden die nog in de overloopvijver van Anna's Hoeve leven. Links op de foto, daar zal een woonwijk worden gebouwd. ![]() Deze ringslang leeft ergens aan de rand van het dorp Amsterdam. ![]()
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Omdat ze in Hasselt te lui waren om de kraters van een WOII bombardement aan het rangeerstation op te vullen hebben ze daar nu ook Salamalanders.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wellicht de Vinvoetsalamander!
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Amsterdam is een dorp? Ligt het nu aan mij of is dat een beetje humoristisch bedoeld of hoe zit het nu eigenlijk?
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat voor een hoop glaswerk?
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Rotterdam, natuurlijk. Die bouwput op de voorgrond is Rotterdam Centraal.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar, toen ik nog in de maritiem werkte, was R'dam onze grote rivaal. Ik ben dus niet gek op dat havenstadje!
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de Tweede Maasvlakte met de grootste containerterminal ter wereld wordt geopend in 2014 zullen Antwerpen en Zeebrugge dat zeker merken.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons dorpje op de heide heeft ook aan haven, zelfs een vliegveld.
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Kleine watersalamander
2. Kamsalamander 3. Alpenwatersalamander (illegaal uitgezet) 4. Vinvoetsalamander (eveneens uitgezet) Hagedissen 5. Levendbarende hagedis. 6. Zandhagedis (ernstig bedreigd) 7. Hazelworm (lijkt op een slang) Een idioot heeft in de jaren '50 de Italiaanse smaragdhagedis uitgezet, die vrijwel de volledige populatie zandhagedissen heeft op opgevreten. Gelukkig in de winter van 1962/1963 door de kou uitgestorven Slangen 7. Ringslang 8. Gladde slang (ernstig bedreid) Uitgestorven sinds 1972 in N.H.: De adder Kikkers: 9. Bruine kikker 10. Groenekikker 11. Meerkikker en kruisingen met 10. 12. Heikikker 13. Wellicht ook Amerikaanse brulkikker (moet uitgeroeid worden) Padden. 14. Gewone pad. 15. Rugstreeppad (zeldzaam) Zoogdieren 16. Ree 17. Waarschijnlijk een paar edelherten uit de Veluwe 18. Vos 19. Hermelijn. 20. Bunzing. 21. Boommarter (zeer zeldzaam) 22. Das (gaat na slechte periode nu stukken beter) 23. Wezel 24. Verwilderde katten (afschot dringend gewenst) 15. Neanderthalers Te verwachten dieren na gereedkomen van diverse ecoducten Everzwijn en edelhert. Zandhagedis ![]() Hazelworm ![]() Gladde slang ![]() Eveneens uitgestorven dankzij debiele Amsterdammers en Utrechters met hun kuthonden. Voor de rest ben ik geen echte vogelkenner. Het korhoen. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 21 september 2012 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() vuur in lichaam
|
![]() |
![]() |
![]() |