![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En die hebben gewoonlijk meer baat met uitstel dan vooruitgang. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Vreemdeling
|
Vrouwen aan de macht, maat.
1 Vlaams grietje als topchef doet op 3 maanden tijd meer, dan dat een Koekelbergs op 4 jaar klaar krijgt. Grappig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik begrijp wel dat "de politiek" een signaal kan geven door sommige gedragingen meer te bestraffen naargelang sommige omstandigheden;
maar ik vind het toch een slechte evolutie dat ("gelijk") geweld tegen de ene mens zwaarder gestraft moet worden dan tegen een andere mens, tenzij het slachtoffer bijvoorbeeld weerloos is (een oud madammeke, een vrouw in het algemeen; maar niet bijvoorbeeld een flik, een homo ...) Ik zou eer pleiten voor een hardere houding tegenover elk illegaal geweld. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof er geld is daarvoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Iedereen gelijk voor de wet... Laatst gewijzigd door eno2 : 26 september 2012 om 17:36. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ah, zoals geweld op holebi's ook zwaarder bestraft gaat worden?
|
|
|
#17 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Bon, vertelt mij daar een mager (Vlaams) ventje met een brilleke (aan de toog) doodleuk dat hij vier of vijf flikken in elkaar heeft geslagen een paar maand geleden, toen een flik hem een (in zijn ogen) bedreigende opmerking gaf. Blijkt dat mager ventje een halve commando met karategordels, whatever. Allemaal goed en wel, maar 5 mensen werkonbekwaam kloppen met ernstige lichamelijke letsels voor gevolg, vind ge dat nog door de beugel kunnen? Of die twee sukkelaars die in het Hansespark het mochten afleggen tegen dertig uitgehongerde multiculturele verrijkers tijdens de ramadan? Uiteindelijk knappen zij overal het vuile werk op (van ordinaire ruzies tot veel erger) en dan zouden we hen nog niet mogen extra beschermen tegen alle uitwassen van de dog eat dog maatschappij anno 2012? Ik keur geweld aan het adres van homo's en lesbiennes geenszins goed. Maar two wrongs don't make something right. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Banneling
|
de veel te arrogante agenten eens aanpakken zou ook al een pak helpen.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Gouverneur
|
Dat zinneke is zijn waarde in dit land al lang kwijt.
|
|
|
#20 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|