![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Was het niet Crombé die cash transacties beperkte tot €5000? Awel, blijkt dat dat enkel telt voor verkopen door handelaren. Aankopen door handelaren kunnen nog steeds cash én anoniem gebeuren in België.
De maffia en terreurcellen zijn dus zéér gelukkig in België, men kan ongehinderd zwart goud verkopen zonder spoor! België geeft criminelen vrij spel om goud wit te wassen Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
Dan moet die handelaar wel van een particulier kopen. Maar meestal zijn die "particulieren" wel te kwalificeren als (illegale) handelaars, hè.
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik mij afvraag hoe je een auto in occasie moet verkopen ?
Hoe koop je een stuk antiek op een veiling ? Hoe verkoop je dat stuk antiek aan een vriend waarvoor je dat stuk gekocht hebt ? Hoe koop je een schilderij aan een kunstenaar ? Hoe betaal je een schilderij in een gallerij ? Hoe koop je meubels/salon te betalen bij levering ? Hoe betaal je dat trouwfeest ? volgens mij is de ambtenarij weer wereldvreemd aan het redeneren geweest.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 25 september 2012 om 12:10. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Staatssecretaris
|
Als ik iets van 20.000 euro cash zou willen betalen zou ik mijn aankoop spreiden in tijd. Gezien de grootte van de aankoop is dat beter voor mijn budget.
Nu 1/4. Enkele seconden later nog eens 1/4. Als dat goed geteld is geweest, nog eens 1/4. En nadat ik eens mijn veters geknoopt heb het laatste kwart. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Viveke zal dat wel uitleggen. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Het is een wet om de onozele hals te treffen die met een groot bedrag aan cash rondloopt.
|
|
|
#7 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Het is toch prachtig vast te stellen dat de corruptie wordt bestreden door de twee grootste corrupte politieke partijen van de laatste eeuw.
Als men toen streng en rechtvaardig was geweest, bestonden die linkse partijen niet meer... |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#11 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 september 2012 om 23:05. |
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Enige momenten later verander ik van gedacht en zou ik liever gelijkwaardig mede-eigenaar zijn. |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Gouverneur
|
Elke goede jurist met veel tijd om handen zou u een uitgebreide uitleg kunnen geven die kan worden samengevat als volgt: "dat zal niet pakken".
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Staatssecretaris
|
Ik zal hem met plezier van antwoord dienen.
Laatst gewijzigd door Liederik : 26 september 2012 om 09:57. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Maar doordat de verkopen zo snel op mekaar volgen, is het risico dat de constructie door een rechtbank wordt geherkwalificeerd tot één verkoop zeer groot. Ik ben niet beslagen in de anti-witwaswetgeving, maar als ik me niet vergis, worden enkel verkopen en het verlenen van diensten geviseerd. De meest elegante manier om te ontsnappen, ligt m.i. dan ook in het doen van iets anders dan verkopen of het verstrekken van een dienst. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|