![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Canvas gezien vandaag, woensdag ? Vader Morel die wil scoren op de lijst bij de N-VA met een folder waarin zijn dochter M.R. Morel Bart de Wever een duw in de rug geeft. Schaamte bestaat niet in de politiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Misschien voelt de familie Morel dat wel zo aan. Hoogstwaarschijnlijk is dat een zaak tussen vader en dochter. iets wat Marie-Rose misschien wel gewild heeft in haar laatste momenten. Wie bent u om daar over te oordelen? Het is niet voor niets dat vader Morel nu op de lijst van N-VA is gaan staan.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 26 september 2012 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nette mensen voelen zich hierbij ongemakkelijk. Maar dat is nu eenmaal politiek: vies en vulgair. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat vader en moeder Morel heel duidelijk zijn en het als een wil van Marie-Rose bestempelen. Dat VB'ers het daar moeilijk mee hebben kan ik begrijpen. Dat traditionelen het daarmee nog moeilijker hebben, kan me geen barst schelen.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...407/1.1440263? http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...407/1.1440264? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind dit een moedige en ontroerende beslissing van meneer Morel.
De ideeën, idealen, waarden en normen van zijn dochter verspreiden. Dromen proberen te realiseren. Haar project verderzetten. (dit is een persoonlijke mening, ieder denkt er uiteindelijk het zijne over) Laatst gewijzigd door Archmage : 26 september 2012 om 21:39. |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Politieke hoeren !
Breng jij de dode M-R Morel in deze categorie onder ? Sterk ! |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zie ik hem nog eerder naar BUB gaan waarmee hij in het verleden al eens gepraat heeft. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 september 2012 om 23:38. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() De vader en moeder van Morel ontroerden mij gisteren diep... Zij beschouwen die folder duidelijk als een eerbetoon aan hun dochter, die zich - volgens mijn aanvoelen alleszins -met een zelden geziene gedrevenheid voor Vlaanderen inzette. En zij willen haar werk voortzetten.
De persoon die deze bijdrage heeft gepast doet me anderzijds walgen. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat: