![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik ken jullie niet , en ja er zijn verschillende mensen .
De ene mens is tevreden met een gewone job en 1500 €, zolang hij kan eten en drinken en wonen . Je hebt in deze categorie mensen die nogal vastklampen aan een job en daar jaren blijven zitten, anderen zijn iets avontuurlijker en gaan naar een nieuwe uitdaging . De andere mens wenst zich eerder vast te klampen aan een zekerheid met een goed inkomen zoals vb een ambtenare job . Maar Ik , en ik hoop ik ben niet alleen , heb onvoldoende spirit en voldoening in een job , ik moet kunnen ondernemen en iets zelfstandig doen . Maar , met de moeilijkheden en belemmerenigen die de staat ons oplegt en haar financiele crisis die de overheid niet weet te handteren , is een zelfstandige onderneming niet meer rendabel , niet meer aangenaam , en ben je niet meer vrij te handelen en creatief te zijn . Dat stokt mijn ambitie om hier verder te gaan . EN U ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In iedere crisis wordt het kaf van het koren gescheiden. En bij iedere nieuwe crisis (want er zijn er velen) staat er opnieuw veel kaf tussen het koren. |
|
![]() |
![]() |