![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Syrische Islamgeleerde Ramadan al-Buti wordt onnodig 'gebasht'!
https://www.youtube.com/watch?v=OA_Bu-XObwk Ik ben een ander youtube-filmpje tegengekomen waarin hij duidelijk uitlegt waarom hij tegen de revolutie is. Ik kan het hier niet plaatsen aangezien hij in het Syrisch spreekt, maar zijn argumenten laten zien dat hij geen "paleisgeleerde" is zoals hij vaak wordt genoemd in deze dagen en op het internet wordt hij regelmatig zwart gemaakt. Het is duidelijk wat de bedoeling is. De wapenmarkt heeft nood aan een serieuze oorlog tussen Iran en de buren. URGENT STATEMENT Islam and Politics Written by Imran N Hosein http://www.imranhosein.org/ Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Pfiew, goed dat dit even is rechtgezet.
We waren bijna in de leugens van de Protestant Islam’s Zionist Jihad getrapt! |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Islamgeleerde,wat is dat?
Zoiets als sesamstraatgeleerde? ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je meteen moet solliciteren voor een leerstoel.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Nieuwe godsdienst gestart,de Homerieten.
We aanbidden Homer,de almachtige,de alwetende.Hij is mn rolmodel en alle wijsheid komt van hem. Dr is geen boek,dus analfabeten zijn welkom.Alle richtlijnen vindt je in de filmpjes Het bidden gebeurd elke vrijdagavond van 18.00 tot ???? uur bij Moe.Geen regels i.v.m. voeding,drank,gedrag,opvoeding,vrouwen. Je kan lid worden door 1.80 euro op den toog te leggen en te zeggen,geeft em nog ene.Dit moet je dan wel elke vrijdag herhalen,want het lid zijn duurt maar 1 week.Knappe,leuke vrouwen zijn ook welkom.Je eigen vrouw kan je best niet meebrengen want die zijn meestal tegen je bekering tot de enige en ware godsdienst van de Homerieten. |
![]() |
![]() |
#9 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt al het vliegend spaghettimonster, dus je zal weinig succes oogsten. De markt is al ingepikt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik verwijs naar twee grote invloedrijke islamgeleerden die anti-revolutie zijn. In principe ben ik pro-revolutie, maar meer argumenten ik verkrijg van deze twee heren, zoveel te meer ik stappen achteruit ga in mijn positie en mijn standpunt van de situatie. Ik plaats het hier omdat er een misverstand wordt verspreid dat de grote islamgeleerden pro-revolutie zijn. al-Bouti is de invloedrijkste geleerde (vooral bekend met zijn analytische islamic law en zijn kritiek op dialectiek en het Syrische marxisme) in Syrië. Is voor iedereen bedoeld? Natuurlijk niet! En zeker niet voor jou want u is een vlaams realist en het bericht is gericht aan objectivisten! ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 25 oktober 2012 om 06:21. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus het bezwaar van Ramadam en andere geleerden is dat de revolutionairen handlangers zijn van de wapenmarkt. Moet je geleerde zijn om dat te kunnen vaststellen? Knap hoor, dat de wapenhandel verschillende groeperingen in vijf of zes landen zo kan bespelen. Dan moeten er toch wel overeenkomsten zijn in de ideologie van die groeperingen en de wapenhandel zou ik zeggen. En wat zeggen die geleerden over de ideologie van de revolutionaire groeperingen? |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Echt, origineel. Goddank dat wij tenminste een vlaams realist hebben op deze forums. Laatst gewijzigd door porpo : 25 oktober 2012 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, nou dan heb ik het zeker niet begrepen. Ik heb de linkjes niet geopend, maar dacht dat wat u schreef zo een beetje een samenhangend beeld gaf van wat geleerde islamisten hebben ontdekt over de ware aard van de revolutie. Niet dus. Dus er is niks gaande met de wapenhandel. Waarover gaat deze draad nou eigenlijk? Wat zit er dan achter de revolutie als de wapenhandel er niet achter zit, en wat zeggen de geleerden daarover?
|
![]() |