Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 24 oktober 2012, 00:29   #1
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard Islamgeleerden Ramadan al-Buti en Imran Hosein over de situatie in Syrië

Syrische Islamgeleerde Ramadan al-Buti wordt onnodig 'gebasht'!

https://www.youtube.com/watch?v=OA_Bu-XObwk

Ik ben een ander youtube-filmpje tegengekomen waarin hij duidelijk uitlegt waarom hij tegen de revolutie is. Ik kan het hier niet plaatsen aangezien hij in het Syrisch spreekt, maar zijn argumenten laten zien dat hij geen "paleisgeleerde" is zoals hij vaak wordt genoemd in deze dagen en op het internet wordt hij regelmatig zwart gemaakt.

Het is duidelijk wat de bedoeling is. De wapenmarkt heeft nood aan een serieuze oorlog tussen Iran en de buren.

URGENT STATEMENT
Islam and Politics
Written by Imran N Hosein
http://www.imranhosein.org/
Citaat:
We are about to witness what we long anticipated, to wit: a Turkish-led NATO attack on Syria to remove the present Syrian regime and replace it, Libyan-style, with another so-called Islamic regime. How else will Israel be able to claim that a ‘rising Islam’ now menaces that country, and that Israel is being surrounded by that menacing Islam and must wage pre-emptive war in order to survive? How else will Israel be able to replace USA as the next ruling State in the world unless she wages great wars – particularly against her Arab neighbors who surround the Zionist State?

Turkey’s pro-NATO and hence pro-Zionist Government seems about to commit the ultimate act of foolishness in claiming the shooting-down of a Turkish warplane by Syria as causus bellum that justifies a Turkish military invasion of Syria. Such a Turkish military invasion of Syria would of course, have nothing to do with avenging the loss of an airplane and two pilots. Rather, it would have nothing less than Syrian regime-change as its primary objective.

That military adventure would be an act of supreme foolishness for the following reasons:
  • Syria has been on a high alert for some time now expecting external intervention (Libyan-style) in support of a Zionist-engineered armed insurrection that has so far failed to take-over the country. A Turkish warplane that enters into Syrian airspace cannot expect, in such circumstances, to be treated as an innocent intruder.
  • If Russia and China respond to a Turkish military invasion of Syria by coming to the support of that country, that will eventually provoke the Malhama (great war) prophesied by Prophet Muhammad (sallalahu ‘alaihi wa sallam). That Malhama will be so great that it will make the first and second world-wars look like a fight over peanuts.
  • The Turkish government should remember that the Prophet (sallalahu ‘alaihi wa sallam) also prophesied that the Malhama or great war will lead to the conquest of Constantinople. It should not take Turkish Muslims long to realize that the 1453 conquest of Constantinople by Sultan Muhammad Fatih had nothing to do with the prophecy. Turkish Muslims will then wake up to the monstrous betrayal of their pro-Zionist government and prepare for the civil war that will fulfill the prophecy.
  • Thus a Turkish military invasion of Syria will eventually lead to Turkish civil war and to the liberation of the city of Constantinople from NATO’s venomous control.
  • Since Russia will inevitably enter in the war in defense of Syria, the Turkish military invasion of that country will lead to yet another prophecy of Prophet Muhammad (sallalahu ‘alaihi wa sallam) being fulfilled, to wit: “that you (Muslims) will make an alliance with Rum (pronounced as ‘room’).” Rum in the Qur’an referred to the Eastern Christian Byzantine Empire. But after Constantinople was conquered in 1453, the capital city of Rum eventually became Moscow.

This statement is issued to so guide Muslims that they may not be brainwashed by Protestant Islam’s Zionist Jihad, and by the inevitable CNN/Al-Jazeerah-led propaganda barrage that will now inundate mankind.
porpo is offline  
Oud 24 oktober 2012, 09:07   #2
Klein Licht
Minister-President

Standaard

Pfiew, goed dat dit even is rechtgezet.

We waren bijna in de leugens van de Protestant Islam’s Zionist Jihad getrapt!
Klein Licht is offline  
Oud 24 oktober 2012, 13:25   #3
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht

Ik ben een ander youtube-filmpje tegengekomen waarin hij duidelijk uitlegt waarom hij tegen de revolutie is. Ik kan het hier niet plaatsen aangezien hij in het Syrisch spreekt, maar zijn argumenten laten zien dat hij geen "paleisgeleerde" is zoals hij vaak wordt genoemd in deze dagen en op het internet wordt hij regelmatig zwart gemaakt.

Het is duidelijk wat de bedoeling is. De wapenmarkt heeft nood aan een serieuze oorlog tussen Iran en de buren.

URGENT STATEMENT
Islam and Politics
Het gebrabbel van deze man is onverstaanbaar,zelfs met ondertiteling blijft het gebrabbel.
vlaams realist is offline  
Oud 24 oktober 2012, 13:27   #4
vlaams realist
Banneling

Standaard

Islamgeleerde,wat is dat?
Zoiets als sesamstraatgeleerde?
Oud 24 oktober 2012, 13:33   #5
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Islamgeleerde,wat is dat?
Zoiets als sesamstraatgeleerde?
Dat hoor ik graag van een Familieverdwaasde...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 24 oktober 2012, 14:02   #6
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dat hoor ik graag van een Familieverdwaasde...
Ik vindt de Simpsons anders ook leuk,kan je daar ook geleerde in worden.En aan welke universiteit kan ik daar een master in halen?
Oud 24 oktober 2012, 14:34   #7
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vindt de Simpsons anders ook leuk,kan je daar ook geleerde in worden.En aan welke universiteit kan ik daar een master in halen?
Ik denk dat je meteen moet solliciteren voor een leerstoel.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 24 oktober 2012, 14:41   #8
vlaams realist
Banneling

Standaard

Nieuwe godsdienst gestart,de Homerieten.
We aanbidden Homer,de almachtige,de alwetende.Hij is mn rolmodel en alle wijsheid komt van hem.
Dr is geen boek,dus analfabeten zijn welkom.Alle richtlijnen vindt je in de filmpjes
Het bidden gebeurd elke vrijdagavond van 18.00 tot ???? uur bij Moe.Geen regels i.v.m. voeding,drank,gedrag,opvoeding,vrouwen.
Je kan lid worden door 1.80 euro op den toog te leggen en te zeggen,geeft em nog ene.Dit moet je dan wel elke vrijdag herhalen,want het lid zijn duurt maar 1 week.Knappe,leuke vrouwen zijn ook welkom.Je eigen vrouw kan je best niet meebrengen want die zijn meestal tegen je bekering tot de enige en ware godsdienst van de Homerieten.
Oud 24 oktober 2012, 14:44   #9
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We aanbidden Homer,de almachtige,de alwetende.Hij is mn rolmodel en alle wijsheid komt van hem.
Dr is geen boek,dus analfabeten zijn welkom.Alle richtlijnen vindt je in de filmpjes
Het bidden gebeurd elke vrijdagavond van 18.00 tot ???? uur bij Moe.Geen regels i.v.m. voeding,drank,gedrag,opvoeding,vrouwen.
Je kan lid worden door 1.80 euro op den toog te leggen en te zeggen,geeft em nog ene.Dit moet je dan wel elke vrijdag herhalen,want het lid zijn duurt maar 1 week.Knappe,leuke vrouwen zijn ook welkom.Je eigen vrouw kan je best niet meebrengen want die zijn meestal tegen je bekering tot de enige en ware godsdienst van de Homerieten.
Geeuw... hoe origineel!

Je hebt al het vliegend spaghettimonster, dus je zal weinig succes oogsten. De markt is al ingepikt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 24 oktober 2012, 15:13   #10
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Geeuw... hoe origineel!

Je hebt al het vliegend spaghettimonster, dus je zal weinig succes oogsten. De markt is al ingepikt.
Bedankt om me op mn dt fout te wijzen.Natuurlijk is dat de juiste schrijfwijze in mijn godsdienst,maar ik begrijp je.Ik was me niet bewust van die andere godsdienst van het vliegend spaghettiemonster.Het kan ook niet dat zo een afgod aanbeden wordt.De richtlijnen van de Homerieten zijn wereldwijd,dagelijks te zien.Dus we moeten andere mensen vredig uitleggen dat ze fout zijn.Tot vrijdag bij Moe.
Oud 24 oktober 2012, 15:17   #11
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hail Homer!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline  
Oud 25 oktober 2012, 06:06   #12
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je meteen moet solliciteren voor een leerstoel.
Degenen die denken dat ze het beter weten terwijl ze niets begrijpen naast aanwezigheid van superioriteitsgevoel, leven niet echt in deze wereld. Ja, het wordt inderdaad simpsonswereld!
porpo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 06:16   #13
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gebrabbel van deze man is onverstaanbaar,zelfs met ondertiteling blijft het gebrabbel.
Wat je hier zegt is voor mij ook een soort gebrabbel.
Ik verwijs naar twee grote invloedrijke islamgeleerden die anti-revolutie zijn. In principe ben ik pro-revolutie, maar meer argumenten ik verkrijg van deze twee heren, zoveel te meer ik stappen achteruit ga in mijn positie en mijn standpunt van de situatie.

Ik plaats het hier omdat er een misverstand wordt verspreid dat de grote islamgeleerden pro-revolutie zijn. al-Bouti is de invloedrijkste geleerde (vooral bekend met zijn analytische islamic law en zijn kritiek op dialectiek en het Syrische marxisme) in Syrië.

Is voor iedereen bedoeld? Natuurlijk niet!
En zeker niet voor jou want u is een vlaams realist en het bericht is gericht aan objectivisten!

Laatst gewijzigd door porpo : 25 oktober 2012 om 06:21.
porpo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 06:39   #14
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Talking origineel ....

Citaat:
Geeuw... hoe origineel!
porpo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 08:49   #15
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat je hier zegt is voor mij ook een soort gebrabbel.
Ik verwijs naar twee grote invloedrijke islamgeleerden die anti-revolutie zijn. In principe ben ik pro-revolutie, maar meer argumenten ik verkrijg van deze twee heren, zoveel te meer ik stappen achteruit ga in mijn positie en mijn standpunt van de situatie.

Ik plaats het hier omdat er een misverstand wordt verspreid dat de grote islamgeleerden pro-revolutie zijn. al-Bouti is de invloedrijkste geleerde (vooral bekend met zijn analytische islamic law en zijn kritiek op dialectiek en het Syrische marxisme) in Syrië.

Is voor iedereen bedoeld? Natuurlijk niet!
En zeker niet voor jou want u is een vlaams realist en het bericht is gericht aan objectivisten!
O,ik dacht,de porpo is weer over zn fantasiewereld bezig,kzal hem een beetje meehelpen.Een nieuwe fantasiewereld gebaseerd op filmkes.Veel gemakkelijker dan zo een boek.Let wel,er is in naam van de Homerieten nog geen enkele mens vermoord,verkracht,weggejaagd.
Oud 25 oktober 2012, 13:04   #16
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

URGENT STATEMENT
Islam and Politics
Jij verstaat dus Syrisch? Wist niet dat dat een taal was.

Dus het bezwaar van Ramadam en andere geleerden is dat de revolutionairen handlangers zijn van de wapenmarkt. Moet je geleerde zijn om dat te kunnen vaststellen?

Knap hoor, dat de wapenhandel verschillende groeperingen in vijf of zes landen zo kan bespelen. Dan moeten er toch wel overeenkomsten zijn in de ideologie van die groeperingen en de wapenhandel zou ik zeggen. En wat zeggen die geleerden over de ideologie van de revolutionaire groeperingen?
Piero is offline  
Oud 25 oktober 2012, 22:36   #17
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
O,ik dacht,de porpo is weer over zn fantasiewereld bezig,kzal hem een beetje meehelpen.Een nieuwe fantasiewereld gebaseerd op filmkes.Veel gemakkelijker dan zo een boek.Let wel,er is in naam van de Homerieten nog geen enkele mens vermoord,verkracht,weggejaagd.

Echt, origineel. Goddank dat wij tenminste een vlaams realist hebben op deze forums.

Laatst gewijzigd door porpo : 25 oktober 2012 om 22:38.
porpo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 22:37   #18
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht

Dus het bezwaar van Ramadam en andere geleerden is dat de revolutionairen handlangers zijn van de wapenmarkt. Moet je geleerde zijn om dat te kunnen vaststellen?

Knap hoor, dat de wapenhandel verschillende groeperingen in vijf of zes landen zo kan bespelen. Dan moeten er toch wel overeenkomsten zijn in de ideologie van die groeperingen en de wapenhandel zou ik zeggen. En wat zeggen die geleerden over de ideologie van de revolutionaire groeperingen?
Heeft geen fluit te maken met openingsbericht.
porpo is offline  
Oud 25 oktober 2012, 22:44   #19
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht

Jawel hoor, zelfs de fabeltjeskrantgeleerde kan dat vaststellen.
SDX is offline  
Oud 25 oktober 2012, 23:44   #20
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft geen fluit te maken met openingsbericht.
Oh, nou dan heb ik het zeker niet begrepen. Ik heb de linkjes niet geopend, maar dacht dat wat u schreef zo een beetje een samenhangend beeld gaf van wat geleerde islamisten hebben ontdekt over de ware aard van de revolutie. Niet dus. Dus er is niks gaande met de wapenhandel. Waarover gaat deze draad nou eigenlijk? Wat zit er dan achter de revolutie als de wapenhandel er niet achter zit, en wat zeggen de geleerden daarover?
Piero is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be