![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...ign=middagmail
Is dat misschien toevallig dat dit weer een moslim is ? Hebt U enige verontwaardiging van de moslimgemeenschap vastgesteld ? Ik niet. Ik dacht van niet, want laten we wel wezen dit is hem volgens zijn koran boekje toegelaten want het zijn toch niet-gelovigen die hij verkracht heeft ? Hij is volgens de letter van de Islam een goede moslim. Of zie ik dat mis ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 2 november 2012 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een komedie, straffen tot 15 jaar worden immers niet meer uitgevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En oorlogsbuit mag worden gebruikt als ze er zin in hebben. ( verkracht? hoezo verkracht? dat woord kent de moslim niet hoor). Ze hoeven zelfs geen coitus interruptus te doen, want Allah beslist toch of ze zwanger worden of niet. 15 jaar, binnen VIJF jaar loopt dat manneke dus terug in mijn buurt. Waarom mogen we in feite die achternaam niet kennen? hij is nu toch veroordeeld?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 15 jaar voor een veelvuldig verkrachter, welke religie die ook aanhangt, is gewoon idioot weinig.
Ge krijgt dat al als ge op deftige schaal belastingen ontdoken hebt.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Men heeft volgens mij moedwillig geweigerd om dat naar assisen te verwijzen en er en doodgewone correctionele zaak van gemaakt. Nog wat meer moslim gepamper dus. En idd. staat hij mogelijk binnen vijf jaar al terug op straat. Echt wraakroepend is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet wegneemt dat er onder mannelijke moslims dringend werk te maken valt van hun opvattingen over wat vrouwen mogen, en hun interpretatie daarvan die niet strookt met rechten van vrouwen hier. Laten moslims daar werk van maken, die mentaliteit moet veranderen, daar is iedereen mee gebaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorbereiding alleen al van zulke zaken in Assisen neemt jaren in beslag, op de manier dat men daar werkt zouden ze al snel tientallen jaren achter staan, dus wordt het in de meeste gevallen correctioneel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de eerste plaats dient ervoor gezorgd te worden dat herhaling uitgesloten is. Een enkelband met GPS waarvan de gegevens worden bijgehouden tot de pensioenleeftijd bijvoorbeeld, na de gevangenisstraf. Ik ben tegenstander van een steeds grotere volkscontrole, maar er zijn uitzonderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms worden ze omwille van hun uiterlijk verward met moslima's blijkbaar en dan is de discriminatie erger, zegt men me. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 5 november 2012 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dat verschil eigenlijk? Citaat:
Moslims worden voor dit soort zaken gestraft, rk witmannen ontspringen de dans. Zo wil het eigenvolk het. Citaat:
Moslims die de wet Lejeune verzonnen? Moslims die de strafmaat in het wetboek bepalen? (Link graag) Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 november 2012 om 21:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet echter een ding niet beste rapper, de sharia wet zal linkiewinkies van jouw soort ook niet toelaten. Allah duld zoiets niet en zeker geen rapmuziek. Een 20-tal zweepslagen in het openbaar zal wel het minimum zijn. Of een jaartje brommen in een moslimgevangenis. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 november 2012 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik snap dat jij het heel zielig zou vinden als jouw blanke kinderverkrachters moeten wegrotten in het cachot. Anders zou je namens de autochtone gemeenschap al je excuses aangeboden hebben , nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Geef nu eens een inhoudelijke repliek want ik begin te betwijfelen of je dat wel kan. Het gaat hier niet over van Geluwe en ik antwoord op jouw repliek over die niet-moslimrechters, waar jij duidelijk wil aantonenen dat die verkrachter in het geval van moslimrechters er niet zo goedkoop was vanaf gekomen. En allemaal moslimrechters is toepassing van de sharia wet. Is dat nu zo moeillijk te verstaan ? Of kom je pas van een optreden ?
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 6 november 2012 om 00:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat het wel.
Jouw topic titel: 15 jaar cel voor LinkerOever (Antwerpen) verkrachter Ik heb je eerder uitgelegd dat het geen toeval is dat moslims wél gevangenis straf krijgen voor dit soort misdaden en witte rk geestelijken niet. Citaat:
De eigenvolkrechters denken daar anders over. Ik stel dat droog vast. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 november 2012 om 00:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat hij dus niet veroordeeld k�*n worden, blijft hij zijn riant pensioen ontvangen. Hopelijk komt het andere slachtoffer nog boven water omdat die feiten niet zouden verjaard zijn. Citaat:
Tot nader order is iedereen hier gelijk voor de wet, zo wil het eigen volk het zeker. Indien U sharia wetten wil toepassen, hou er dan rekening mee dat daar om een verkrachting te bewijzen VIER (4) mannelijke getuigen voor nodig zijn, of ACHT (8)vrouwen (een vrouwelijke getuige geldt nu eenmaal slechts voor de helft omdat moslima's een mankement aan hun hersenen hebben volgens hun profeet). Daarom zijn er ook zo weinig verkrachtingen in islamitische paradijzen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn potentiële toekomstige slachtoffers vet mee. Wat is 'indien nodig'? Alsof het gedrag in de gevangenis iets zegt over zijn lust eens op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is momenteel de beste manier om de potentiële slachtoffers te beschermen.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
P.S. Je zou nog jaloers worden op criminelen tegenwoordig. Daar stopt de overheid meer geld en moeite in dan in iemand die geen inkomen heeft maar braaf is. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 november 2012 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |