Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 14 oktober 2012, 20:31   #1
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard Vlamingen zijn geen "RACISTEN" meer!

Dankzij de zware nederlaag van het Vlaams Belang (een verlies van 23,8%) zijn de Vlamingen in de ogen van vooral allochtonen niet langer racisten!

Ik vind het een prachtige dag, ook al heeft Patrick Janssens niet mogen winnen!
Oud 14 oktober 2012, 20:37   #2
F.B.
Parlementslid

Standaard

toch wel hoor... Heb altijd vb gestemd.. heb deze keer gewoon tegen de stadslijst gestemd.

Maak je maar geen zorgen hoor, ik heb nog altijd een even grote bloedhekel aan de moehamedaanse verrijking.
Oud 14 oktober 2012, 20:38   #3
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Störm Bekijk bericht
Wie kan het wat schelen wat die allochtonen al dan niet denken?
Heel veel mensen.
Oud 14 oktober 2012, 20:41   #4
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
toch wel hoor... Heb altijd vb gestemd.. heb deze keer gewoon tegen de stadslijst gestemd.

Maak je maar geen zorgen hoor, ik heb nog altijd een even grote bloedhekel aan de moehamedaanse verrijking.
Wat het vooral betekent is dat wanneer die stempel volledig verdwijnt, er heel veel onderwerpen niet langer taboe gaan zijn. Nu is er altijd het stopwoord "Racist!". Wat VBers nooit beseft hebben is dat ze hun stem juist het TEGENOVERGESTELDE bereikten. Het VB in een cordon sanitair, heel veel onderwerpen over allochtonen taboe,...
Oud 14 oktober 2012, 20:41   #5
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

't Zijn gewoon dezelfde kiezers en dus dezelfde mensen die een keertje voor een andere partij gestemd hebben hoor...
manta is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:45   #6
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Dankzij de zware nederlaag van het Vlaams Belang (een verlies van 23,8%) zijn de Vlamingen in de ogen van vooral allochtonen niet langer racisten!

Jaja! De redenen waarom vroeger 1 op 3 Antwerpenaren en 1 op 4 Vlamingen op VB stemden, zijn met de komst van BDW ineens als sneeuw voor de zon verdwenen!

Laatst gewijzigd door E. Migrant : 14 oktober 2012 om 20:45.
E. Migrant is offline  
Oud 14 oktober 2012, 20:51   #7
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
't Zijn gewoon dezelfde kiezers en dus dezelfde mensen die een keertje voor een andere partij gestemd hebben hoor...
De allochtoon op de straat denkt niet zo. Ik verzin het niet zelf, het is realiteit. Ik weet al maanden dat het VB zwaar zou verliezen, dat het NVA zou winnen in Antwerpen, en dat het SPA als tweede zou eindigen. Het is op basis van wat er in de media verschijnt.

Als dit in Marokkaanse kringen aan bod komt, dan is de reactie altijd en overal "Belgen (met zegt niet Vlamingen) zijn geen racisten meer...". Het is trouwens altijd in die context dat men over Vlamingen spreekt, namelijk of het een "racist" is of niet. "Geen racist" betekent een goede persoon. Men neemt dus altijd aan dat men een racist is als men iets verkeerds tegen een allochtoon zegt. Dat is dus erg vervelend, omdat ze hiermee niet verder kijken dan de zin "Het is een racist, en daarom...!".

Ik hoop dus dat er nu een einde komt aan die gedachtegang, want mensen in groepen zetten (door beide kanten) hoort niet in een samenleving. Er kunnen zo meer onderwerpen vrij besproken worden en zo krijg je ook meer oplossingen.

Laatst gewijzigd door nickb : 14 oktober 2012 om 20:53.
nickb is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:10   #8
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wees gerust Dewever is evenmin opgezet met de import van analfabeten met een middeleeuws wereldbeeld en hij zit niet in het cordon.
Pericles is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:19   #9
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Wees gerust Dewever is evenmin opgezet met de import van analfabeten met een middeleeuws wereldbeeld en hij zit niet in het cordon.
Warm en koud = lauw

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Al zijn die nog steeds beter dan geen heelmeesters.
Vigilante VL is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:21   #10
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De allochtoon op de straat denkt niet zo. Ik verzin het niet zelf, het is realiteit. Ik weet al maanden dat het VB zwaar zou verliezen, dat het NVA zou winnen in Antwerpen, en dat het SPA als tweede zou eindigen. Het is op basis van wat er in de media verschijnt.

Als dit in Marokkaanse kringen aan bod komt, dan is de reactie altijd en overal "Belgen (met zegt niet Vlamingen) zijn geen racisten meer...". Het is trouwens altijd in die context dat men over Vlamingen spreekt, namelijk of het een "racist" is of niet. "Geen racist" betekent een goede persoon. Men neemt dus altijd aan dat men een racist is als men iets verkeerds tegen een allochtoon zegt. Dat is dus erg vervelend, omdat ze hiermee niet verder kijken dan de zin "Het is een racist, en daarom...!".

Ik hoop dus dat er nu een einde komt aan die gedachtegang, want mensen in groepen zetten (door beide kanten) hoort niet in een samenleving. Er kunnen zo meer onderwerpen vrij besproken worden en zo krijg je ook meer oplossingen.
Alleen al het feit dat u mensen die voor het VB stemmen racist noemt maakt duidelijk dat u de partijstandpunten niet begrijpt...
Maar het maakt ook duidelijk wat een ravage de jarenlange brainwashingoperaties van de traditionelen tot gevolg hebben...
manta is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:21   #11
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind het een prachtige dag
ik ook, trouwens Vlamingen zijn NOOIT racistisch geweest
edit vele 'nieuwe' Vlamingen' daarintegen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.

Laatst gewijzigd door Dixie : 14 oktober 2012 om 21:24.
Dixie is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:23   #12
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik ook, trouwens Vlamingen zijn NOOIT racistisch geweest
Er zijn blijkbaar toch veel antisemieten in Vlaanderen?

-H. Marcuse
Munglik is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:25   #13
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat eigenlijk alleen maar bewijst wat voor debiliteit de brandmerking van de VB-kiezer als racist eigenlijk was.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:25   #14
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Er zijn blijkbaar toch veel antisemieten in Vlaanderen?
yep wat wil je met zoveel allahtonen...
Dixie is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:26   #15
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
yep wat wil je met zoveel allahtonen...
En je collega forumleden?

-H. Marcuse
Munglik is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:31   #16
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
En je collega forumleden?
om het forum valt het nog mee...
Dixie is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:32   #17
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:

Er bestaan geen groter racisten dan moslims. Ze hebben er hun eigen racistisch taaltje voor :gelovigen versus kaffirs.
Moslimas mogen uit islamitisch-racistische motieven nog steeds niet omgaan met kaffers.
Zenit is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:36   #18
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat het vooral betekent is dat wanneer die stempel volledig verdwijnt, er heel veel onderwerpen niet langer taboe gaan zijn. Nu is er altijd het stopwoord "Racist!". Wat VBers nooit beseft hebben is dat ze hun stem juist het TEGENOVERGESTELDE bereikten. Het VB in een cordon sanitair, heel veel onderwerpen over allochtonen taboe,...
Benieuwd om eens te zien, welke onderwerpen geen taboe meer zullen zijn, als NVA de eerder genoemde problemen met allochtonen op tafel gooit, zoals hun oververtegenwoordiging in criminaliteit, werkloosheid, sociale uitvreterij enz.
Voor je 't weet zal Bartje en z'n ploeg vlug met dat uitgenaaide stopwoord geconfronteerd worden, vooral door de 'correcten' die als vanouds op de barricaden staan voor de belangen van hun importkiezers.

Nog even, en de NVA zal ondervinden wat VB al 30 jaar meemaakt.
Diego Raga is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:42   #19
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Benieuwd om eens te zien, welke onderwerpen geen taboe meer zullen zijn, als NVA de eerder genoemde problemen met allochtonen op tafel gooit, zoals hun oververtegenwoordiging in criminaliteit, werkloosheid, sociale uitvreterij enz.
Voor je 't weet zal Bartje en z'n ploeg vlug met dat uitgenaaide stopwoord geconfronteerd worden, vooral door de 'correcten' die als vanouds op de barricaden staan voor de belangen van hun importkiezers.

Nog even, en de NVA zal ondervinden wat VB al 30 jaar meemaakt.
Was er niets over teveel vreemdelingen in sociale woningen?
't Zal rap een racistische partij zijn...
manta is offline  
Oud 14 oktober 2012, 21:46   #20
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Was er niets over teveel vreemdelingen in sociale woningen?
't Zal rap een racistische partij zijn...
Voorrang voor Vlamingen , die weinig verdienen doch steeds sociale lasten hebben betaald op migranten die dat niet hebben gedaan. (aldus Dewever).
Het zal inderdaad vlug een racist zijn.
Pericles is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be