![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste,
Ik zoek nog een heleboel mensen, Vlamingen, die mijn beknopte enquête willen invullen. De enquête gaat over de stad Waregem: indien u de stad kent, is dit nuttig voor mij, maar ook indien u geen flauw idee heeft waar Waregem ligt en wat er te doen is, kunt u mij helpen! Snel klikken op onderstaande link aub! Moedig gerust andere mensen aan om de enquête in te vullen! https://www.vub.ac.be/survey/index.php?sid=87923 Groetjes, Sharon |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waregem Koerse!
Veel verplichte vragen, alle eigenlijk Laatst gewijzigd door eno2 : 31 oktober 2012 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() De gemeente van boeren die zich stad wil noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zeg ik iets verkeerd over boeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar ben je niet mee met de draai.
![]() Zulte waregem,"de boeren" is hun lapnaam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Knap opgezet, die poll. Invullen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Waregemse wijven zijn behoorlijk geil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk nog eens een enquete die je zo vaak als je wil kan invullen. Als ik vanmiddag tijd heb vul ik 'em nog wel een keer of drie in. Een 35-jarige huisvrouw uit Waregem, dat ben ik nog niet geweest. Of een 20-jarige student uit Brussel, ook nog niet. Overigens; sinds wanneer valt er niks meer te winnen met invullen van enquetes?
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Waregem is de vijand! Kortrijk ook! Verhip, ik ben gewoon omsingeld: sluit de stadspoorten en beman de torens
Ik heb de enquete ingevuld maar ik weet niet of ze er veel mee zal zijn. Waar is txiki trouwens om de regels uit te leggen voor enquêtes? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als men al een thesis over Waregem moet maken zijn duidelijk alle interessante onderwerpen op, en kan de onderzoeksafseling economie maar beter opgedoeekt worden.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Jan VDB is van Waregem, dacht ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat ik ooit al in Waregem geweest ben of het moet zijn dat ze daar een krachtbalploeg hebben met een naam waar Waregem niet in voor komt.
Ondervraging naar eer en geweten ingevuld. (Hoewel ik een citymarketing allergie heb.) Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 1 november 2012 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, je moet je aan de regels houden! http://forum.politics.be/showthread.php?t=167988
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 november 2012 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Allé vooruit, ingevuld.
Vader van 't Gaverke afkomstig, zelf in Dentergem opgegroeid. Ik ken Waregem dus heel goed.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke zijn de goei café's?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stem tegen.
|
![]() |
![]() |