![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: vind je de beelden op kanaal2 van schaarsgeklede meisjes die in slow motion trampolinespringen voor | |||
ja, schandalig! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,09% |
ja, maar ik vind het niet erg |
![]() ![]() ![]() |
5 | 9,09% |
nee, maar ik vind er niks aan |
![]() ![]() ![]() |
14 | 25,45% |
nee, ik vind het prachtig |
![]() ![]() ![]() |
31 | 56,36% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat vind je van het nieuwe kanaal2 testbeeld: schaarsgeklede meisjes springen in slow-motion voor de camera op en neer.
Wordt de vrouw verlaagd tot lustobject, of is dit de ultieme ode aan de vrouwelijke schoonheid? Moeten wij hierover wakker liggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Toch mooi! Mag dat ook al niet meer? Zoals die belachelijk plakactie van ALS-Leuven ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gentenaar, blijft gij zo lang op, stoute jongen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alleen van horen zeggen, Vlaanderen Boven!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat vinden de vrouwen op dit forum ervan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En mensen die daar speciaal naar kijken zijn wel zieligaards (op het internet is er naar believen aan te komen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Brabo schreef:
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Is dat een testbeeld? Oei, ik vond dat dat nog een van de betere programma's op kanaal twee.
![]() Maar als testbeeld vind ik dat wel in orde: zo kan ik de kleuren van mijn TV instellen zodat ik niet te oranje of te bleke lichaamsdelen te zien krijg bij een blote tettenfilm op VT4. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Moet je ook eens doen met je avatar: die dubbele kin schijnt in mijn ogen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() tussentijds bilan, voor de jongens van ALS deze topic ontdekt hebben: men ligt hier niet wakker van, in tegendeel zelfs: men wordt er slaperig van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Als die damens verplicht worden om dat te doen zal ik de eerste zijn om daar op te reageren, maar zolang ik weet dat zij dat met hun recht op eigenmeeninguiting hebben gedaan heb ik daar geen problemen mee.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit discriminerend. Waarom zou alleen een testbeeld goed genoeg zijn voor bikini-girls? Waarom niet het nieuws of de reclameblokken?
![]() ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En wat die springende babes betreft, is dat niet op JIM? |
||
![]() |
![]() |