![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is gebeurd.
Wat reclame voor een bh met wat kant, zo gesmaakt door mannen die daar nooit naar kijken, werd afgeplakt met vuilniszakken. In Anderlecht. Een volgend hoofdstukje aan Femme de la rue. Krantentitel: ‘Taliban van Anderlecht overplakken lingerie’ Link met foto: http://www.standaard.be/artikel/deta...21022_00344170 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit lijkt sterk op de Sharia wijk in de UK, we zullen ghetto wijken moeten maken met stickers "verboden voor moslims". http://www.dailymail.co.uk/news/arti...UK-cities.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als tegenreactie heel de straat vol met die affiches!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Schoon affiche toch ?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dit op zich wel een maatschappelijk verantwoorde actie. Wanneer er in uw gemeente mensen wonen met de nodige seksuele frustraties en die moeite hebben om hun sossis achter rits en grendel te laten steken bij het zien van een stel bedekte borsten, dan lijkt het mij een goede zaak dat iedereen daarvan op de hoogte is.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() Ik reed er deze week nog rond en vroeg mij nog af hoe men op dergelijke affiches zou reageren ! En lap, het is al zo ver...
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind het vooral wraakroepend dat je je dat zelfs al zou moeten afvragen. Het is ver gekomen dat we hier nog niet meer reclame mogen naar onze eigen normen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De firma PrimaDonna dankt u voor de leuke reclame
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vraag me af wie ze overplakt heeft, moslim vrouwen of de gefrustreerde mannen, ene keer raden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die vrouwen mogen nie buiten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gefrustreerde testosteronboys die nog niet genoeg gespaard hebben om zelf hun eigen vrouw te kopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Neen hoor,die hun werkwijze is afbranden of afbreken,overplakken is door een meer beschaafde persoon gedaan.Een rode of groene,die dat verschrikkelijke beeld wil verstoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Een conservatie pummel zou zoiets natuurlijk nooit doen, enkel de poco's of linkie winkies zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vasthoudend aan bestaande maatschappelijke toestanden; behoudend Naakt in de reclame en sexy kledij is een al lang aanvaard fenomeen in onze straten dus als we dit willen behouden zijn we conservatief? Links, rechts, conservatief en progressief zijn al lang woorden zonder enige relevante betekenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men dient de rechten van de plaatselijke bevolking te respecteren. Het getuigt van weinig respect om dergelijke decadente affiches te plakken in die wijken.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom juist. Die gasten zijn dat gezaag, voor ook zo een soutien, van hun madam moe. Rap afplakken, denken ze, dan zijn we daarvan verlost. Ze heeft nog maar juist een nieuwe boerka gekregen en onder dat ding ziet ge daar toch niets van.
Laatst gewijzigd door Garry : 23 oktober 2012 om 19:07. |
![]() |
![]() |