![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De geluksbarometer daalt:
19% van de Vlamingen geeft aan ongelukkig te zijn (ik vind dat weinig, dat zegt veel over de gelukscapaciteit van de Vlaming) ER zijn ook 15% armen in Vlaanderen en ik vraag me af hoe sterk de correlatie is tussen arm en ongelukkig zijn. Heeft dat iemand ooit bestudeerd? Werk aan de winkel voor sociale wetenschappen. Ik denk dat nog niet de helft van de armen ongelukkig is. Ik was dat in elk geval niet. De ongelukkigen kunnen zich hier laten coachen bij de gelukcoach: www.plukjegeluk.be Laatst gewijzigd door eno2 : 1 oktober 2012 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je echter in een krot woont dat je duur betaald, en heel hard moet werken alle dagen voor een karig loon, waarmee je amper toekomt, dan vraag ik me af hoe je gelukkig zou kunnen zijn ? Als je weinig geld hebt moet dat door iets anders gecompenseerd worden om je gelukkig te voelen denk ik.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 oktober 2012 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() 1. Capri, 239 euro
2. Rio de Janeiro, 210 euro 3. New York, 178 euro 4. Key West, 175 euro 5. Genève, 173 euro 6. Moskou, 173 euro 7. Boston, 160 euro 8. Dubai, 160 euro 9. Perth, 152 euro 10. Sao Paulo, 150 euro rio 2e duurste hotelstad ter weireld |
![]() |
![]() |